Op 26 januari gebeld met tmobile, vanwege traag en soms wegvallende wifi thuis. de medewerker die ik aan de lijn had stelde me allerlei vragen en er zijn testen gedaan, bij de snelheidsmeting kwam er 11mb uit terwijl het tegen de 100mb moet zijn, zelfs de medewerker schrok daarvan. Modem uit en weer aan het stroom gezet om het opnieuw op te starten, maar dit keer maar tussen de 17 en 29 mb, wat nog steeds veel te weinig is. Zelf had ik al van alles geprobeerd (andere kanalen, modum restarten, wifi versterker) maar ter vergeefs.
Een monteur moest langs komen, een afspraak gemaakt en deze kwam 7 februari langs en heeft ook weer alles opgemeten. Verbinding t/m ons huis was goed, dus het probleem was binnenshuis. Na de rest bekeken te hebben constateerde de monteur dat er geen isra punt is in het huis en dat de lijn 2 keer is doorgetrokken (vandaar de trage en wegvallende internet), conclusie er moet een isra punt geplaatst worden (Isra herstel). Dit is doorgegeven en ik zou binnen 48 uur gebeld worden voor een afspraak voor een isra herstel.
Ik ben nooit meer terug gebeld, een aantal dagen later gebeld met guidion (bedrijf van de monteur) die geven aan dat de opdracht hiervoor wel is gestuurd en dat ik bij tmobile zelf moet zijn. Tmobile dus weer gebeld, maar die geven aan dat de technische afdeling de opdracht hebben geannuleerd (zonder maar iets te laten weten), omdat volgens de meting de verbinding goed was volgens hun (tot aan het huis is het goed ja, maar binnenshuis niet).
Na weer wat vragen beantwoord te hebben, moest de medewerker contact opnemen met de persoon van technische dienst die de opdracht heeft geannuleerd, maar die was niet aanwezig en ik zou zeker uiterlijk de volgende dag terug gebeld worden. maar weer tervergeefs... geen belletje ontvangen.
Een dag daarna weer gebeld voor de status (de 4de telefoontje al die ik pleeg), alleen weer een andere medewerker waar ik weer alles opnieuw moest uitleggen en weer alle stappen moest doorlopen en zoveel zelfde vragen gesteld werd, zij zou haar best doen om dit op te lossen, alleen degene van de technische dienst was er weer niet en ik zou dit keer echt de volgende dag terug gebeld worden, (het begon er als een smoes uit te zien om maar op te hangen) ik geloofde natuurlijk niet dat ik terug gebeld zou worden, maar mevrouw van tmobile beloofde me echt terug te bellen en wel met een oplossing en ze zou zelfs een terugbel verzoek in haar agenda zetten.
De volgende dag 18 februari intussen, (je raad het al) werd ik natuurlijk weer niet terug gebeld.
Ondertussen nog steeds dezelfde problemen en dat terwijl ik thuis moet werken. Dit is echt op zijn zachtst gezegd gewoon absurd, echt te gek voor woorden, en dat voor zo een groot bedrijf. Er worden allerlei beloftes gedaan die niet nagekomen worden, Ik betaal voor iets wat ik niet krijg en niet meer goed werkt, terwijl het simpel is op te lossen (een isra herstel) door een soort contactdoosje te plaatsen.
Maar goed, maandag 21 februari voor de 5de keer weer gebeld... en weer opnieuw alles moeten uitleggen. Ik wilde de leidinggevende spreken maar dat kon en mocht absoluut niet. maar wat blijkt, er is helemaal niets in het systeem vast gelegd of genoteerd van alle telefoontjes die ik heb gepleegd, alleen het eerste telefoontje dat ik problemen zou hebben is genoteerd. Nogmaals echt belachelijk slecht voor zo een groot bedrijf waar ik al jaren klant bij ben. Zo ga je niet met je betrouwbare klanten om. Ik verwacht op zn minst wel een beetje service en verwacht ook dat het simpel weg opgelost wordt.
De medewerker beloofde me nu echt dat het opgelost zou worden, en dat ik binnen vandaag en morgen 22-02-2022 een telefoontje krijg van KPN om een afspraak in te plannen voor een isra herstel.
Maar daar geloof ik natuurlijk niks meer van.
graag zou ik dit zsm opgelost willen hebben dmv een isra herstel.