Sinds woensdag Odido wifi, joepie! Mijn Sonos One wil maar niet in het wifi netwerk. Deze Sonos One heeft al een apart netwerk, nl 2,4 ipv de standaard 5G. In de admin 192.168.1.1 gekeken of de wachtwoorden goed staan, ook dat is geen probleem. Maar mijn One pakt het wachtwoord op een of andere manier niet. Wat kan ik hier nu nog aan doen?
Hallo
Je kan in de web interface bij netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, 2,4 GHz, bij beveiligingsmodus WPA2-PSK kiezen en opslaan.
Lukt het dan wel?
Hallo
Je kan in de web interface bij netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, 2,4 GHz, bij beveiligingsmodus WPA2-PSK kiezen en opslaan.
Lukt het dan wel?
Nee helaas niet.
Je kunt nog kijken of WiFi 6 uitschakelen helpt. Ga in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, andere, band 2,4 GHz, bij 802.11 modus kies b/g/n gemengd en klik op toepassen.
Je kunt nog kijken of WiFi 6 uitschakelen helpt. Ga in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, andere, band 2,4 GHz, bij 802.11 modus kies b/g/n gemengd en klik op toepassen.
Helaas dat werkt ook niet. Op een of andere manier pakt de sonos niet het 2.4 netwerk.
Hey
Hey
Hi Tommie,
Perfect, dat was het dus. Updatetje er achter aan en nu weer muziek. Top!
Ah super, fijn om te horen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.