Gisteren is de monteur geweest om de wifi aan te sluiten. Alles doet het: tv, internet (wifi) op telefoon/laptop, etc. Behalve al mijn slimme apparaten (ring videodeurbel, camera’s, thermostaat, etc.), deze kunnen niet verbinden met het wifi netwerk. Ik heb de klantenservice gebeld maar die kunnen niks voor me doen, volgens hun ligt het aan de apparaten (terwijl dit allemaal verschillende merken zijn en allen gloednieuw dus resetten is ook geen oplossing). De klantenservice gaf aan dat er opnieuw een monteur van Gideon langs moet komen, waar ik zelf voor zou moeten betalen, maar Gideon geeft aan dat zij niks anders kunnen doen dan wat de monteur gisteren al heeft gedaan en dat het probleem bij Odido ligt. Ik wordt inmiddels behoorlijk gek van het heen en weer gestuur en zwaar gefrustreerd dat niks werkt. Kan iemand mij alsjeblieft helpen??
Hi
Hi
Hoi Nora,
Ik heb het probleem inmiddels zelf opgelost door een gast netwerk aan te maken. Maar nu doet de tv het opeens niet meer, kan dat komen doordat Wifi 6 is uitgezet?…
Laat je mij weten of je weer gebruik kan maken van de TV? Anders kijk ik meteen met je mee!
Laat je mij weten of je weer gebruik kan maken van de TV? Anders kijk ik meteen met je mee!
Werkt nog steeds niet… De tv geeft ook geen beschikbare netwerken aan om mee te verbinden.
Hi
Hi
Het probleem ligt denk ik bij de mediabox. Toen de monteur was geweest deed alles het namelijk prima op de tv. Nadat er geklooid is met het netwerk om de slimme apparaten te verbinden doet de tv helemaal niks meer. Ik kan geen enkel netwerk vinden om mee te verbinden, dus ik kan niet kiezen voor 2.4 of 5 ghz. Een netwerk handmatig toevoegen lukt ook niet. Bandsteering staat nu uit maar dat maakt geen verschil zolang ik niet eens het netwerk kan vinden om mee te verbinden.
Ik weet zeker dat zij dit voor je zullen oplossen!
Ik weet zeker dat zij dit voor je zullen oplossen!
Even een update voor mensen met hetzelfde probleem: zojuist is er een monteur langsgeweest en die heeft het modem vervangen, blijkbaar zat er een fabrieksfout in de oude modem. Het ligt dus niet aan de apparaten en het is ook niet nodig om je netwerk te splitsen oid! Misschien handig als de klantenservice van Odido ook van dit soort problemen op de hoogte is, had een hoop frustratie gescheeld. Ik ben in ieder geval helemaal blij want alles doet het weer!
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.