Beste community-leden,
Ik ben nieuw bij Odido, 30-09 mijn (zakelijke) contract afgesloten ik wil graag mijn ervaring delen als nieuwe, zeer ontevreden klant.
Ongeveer een week nadat het internet werd geïnstalleerd op mijn nieuwe werkplek verdween mijn wifi, dit was afgelopen woensdag. Ik heb toen direct gebeld naar de klantenservice en hing vrij lang in de wacht. Uiteindelijk een medewerker gesproken die vanalles leek te proberen, maar niks voor me kon doen. Uiteindelijk stuurde hij me naar de winkel voor een wifi-router, als tijdelijke oplossing. Verder werd mijn probleem doorgezet naar een monteur die binnen 1 en 3 werkdagen langs zou komen.
Ik ben de volgende dag naar de Odido-shop gegaan, waar ze die dingen blijkbaar helemaal niet hebben. Ik ben dus voor niks op pad gestuurd, heb kosten gemaakt en tijd verspild voor een tijdelijke oplossing die er dus niet was.
Die middag opnieuw met de klantenservice gebeld en hing ruim een uur in de wacht om vervolgens een medewerker te spreken die me precies niks kon vertellen en zelfs halverwege het gesprek ophing. Bij terugbellen (weer een kwartier in de wacht) werd mij, na aandringen voor een tijdelijke oplossing, een mobiel wifipunt opgestuurd.
Die ontving ik de volgende dag, alleen is dit een 3G netwerk, waar totaal niet serieus op te werken valt omdat het veel te langzaam is.
Omdat er nog steeds geen zicht is op een oplossing voor mijn probleem (en ja die werkdagen zijn verstreken) ben ik ook gaan mailen. Op de website staat dat je een bevestiging krijgt in je mail, maar die krijg ik niet, ook niet in mijn spam.
Nu zit ik dus met een probleem zonder oplossing en zeer onduidelijke communicatie vanuit Odido.
Ik voel me door deze ‘service’ totaal niet serieus genomen en kan mijn werk ook niet fatsoenlijk uitvoeren. Ik vraag me echt af waar ze mee bezig zijn en vandaar mijn bericht hier.
Iemand tips of ideeën wat ik hiermee aanmoet?