Skip to main content

Ik heb al vanaf vrijdagochtend 13 december geen internet. Na wat rondneuzen op dit forum, lijkt het erop dat mijn HuaWei glasvezel kastje geen signaal geeft. Namelijk: PON licht knippert groen en LOS geeft geen licht. De modem scoort rood op internet en heeft dus geen signaal.

Na 6x!! Gebeld te hebben met de klantenservice van zowel Odido alsook Gideon, nog geen oplossing.

1= Aangegeven wat het probleem lijkt te zijn, wijkcentrale laten checken (antwoord we plannen een monteur)

2= na een dag, nog geen reactie/oplossing, weer gebeld (was niks gepland, maar we plannen een afspraak bij u thuis want er is geen storing in de wijkcentrale)

3= u raad het al.. geen monteur, geen afspraak. En zo gaat het maar door..

4= zelfde 

5= zelfde

6= Eindelijk een afspraak! Vandaag 18 december komen ze in de ochtend 8.00-12.00. Wat denk je.. om 10.00u melden ze de afsoraak zonder reden af..

7= weer bellen…

8= Morgenvroeg staat een nieuwe afspraak, ... ik denk dat er weer niemand komt, maar als ze komen zal het wel aan de wijkcentrale liggen denk ik.. ofwel, nog geen oplossing…

 

Hoe zouden jullie hiermee omgaan? Ik neig ernaar alles op te zeggen en die belachelijke service te laten voor wat het is...

Hey ​@RBranj, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online bent. Door de koude dagen vallen er meer monteurs uit dan Guidion zou willen. Ik ga dit meteen voor je escaleren bij Guidion zodat het nu op de juiste manier wordt opgepakt en er gegarandeerd een monteur zal komen. Guidion zal contact met je opnemen hierover. Hopelijk kan er spoedig een monteur langskomen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak!

 


Dag,

Bijzonder als het nu wel opeens zou kunnen.. Ik wordt gewoon voor de gek gehouden door jullie! Ik ben niet gek, wat is de garantie dat ze de volgende keer wel komen?

 

Laat ze maar lekker iemand anders voor de gek houden!

 

Ik heb vandaag mijn contract bij jullie opgezegd. Dramatisch hoe jullie omgaan met bestaande klanten! 

 

Succes met de arme tobbers die wel blijven..

 

 


Hi ​@RBranj, deze melding hebben wij gisteren inderdaad ontvangen vanuit Guidion. Ze hebben nog contact met jou gehad. Het spijt mij oprecht dat het zo gelopen is. 


Dag Cheyenne, 

Ik ben inderdaad gebeld, maar oplossingen zijn niet gerealiseerd! 

 

Enige voordeel aan jullie service is dat ik met de kerstdagen met de familie aan de bordspelletjes zal gaan.. Internet en TV doet niets en mijn ‘onbeperkt wifi’ dat ik ter compensatie kreeg op mijn telefoon is natuurlijk na 7 dagen weer verlopen.. 

 

Je wordt er gewoon moe van.. 

 

Hopelijk voor iedereen volgend jaar beter.. Maar ik ga daar niet op wachten. Dinsdag krijg ik hopelijk een nieuwe modem (van een nieuwe provider!).

 

grt, 

rob 


Hoi ​@RBranj, ik denk graag in oplossingen! We kunnen natuurlijk meer vouchers verstrekken wanneer die van jou verlopen is. Geef je ons een seintje? Groetjes, Ishana


Dag Ishana,

Dat signaal is al duidelijk gegeven.. heb 40min aan de telefoon gezeten met je collega vrijdag.. proberen om deze bundel nog 7dagen te verlengen.. het minste dat jullie kunnen aanbieden na zo'n dramatische ervaring..

Je collega ging het overleggen en mij na 30min terugbellen.. dat is ondertussen al 48uur geleden.. om moe van te worden bij jullie.. 

 

Belofte maken, niet nakomen..

 

Dus nu maar uit eigen kosten hotspots maken.. 

 

 


Reageer