Ik heb al vanaf vrijdagochtend 13 december geen internet. Na wat rondneuzen op dit forum, lijkt het erop dat mijn HuaWei glasvezel kastje geen signaal geeft. Namelijk: PON licht knippert groen en LOS geeft geen licht. De modem scoort rood op internet en heeft dus geen signaal.
Na 6x!! Gebeld te hebben met de klantenservice van zowel Odido alsook Gideon, nog geen oplossing.
1= Aangegeven wat het probleem lijkt te zijn, wijkcentrale laten checken (antwoord we plannen een monteur)
2= na een dag, nog geen reactie/oplossing, weer gebeld (was niks gepland, maar we plannen een afspraak bij u thuis want er is geen storing in de wijkcentrale)
3= u raad het al.. geen monteur, geen afspraak. En zo gaat het maar door..
4= zelfde
5= zelfde
6= Eindelijk een afspraak! Vandaag 18 december komen ze in de ochtend 8.00-12.00. Wat denk je.. om 10.00u melden ze de afsoraak zonder reden af..
7= weer bellen…
8= Morgenvroeg staat een nieuwe afspraak, ... ik denk dat er weer niemand komt, maar als ze komen zal het wel aan de wijkcentrale liggen denk ik.. ofwel, nog geen oplossing…
Hoe zouden jullie hiermee omgaan? Ik neig ernaar alles op te zeggen en die belachelijke service te laten voor wat het is...