Skip to main content

Nu ik een slordige 5 keer het installatieproces heb doorlopen ga ik het toch maar eens hier proberen, neem me niet kwalijk voor mijn allicht ietwat geïrriteerde ondertoon. Ik heb immers nog geen enkele stap doorlopen met deze nieuwe provider die foutloos ging. 

Hoe dan ook, 

Ik krijg het niet voor elkaar om de toegezonden extenders aan de praat te krijgen.

  • Ik koppel de extender aan de router middels de meegeleverde UTP kabel. Stap 1, check. Alles brand conform de instructie. 
  • Door naar stap 2. Ik kies een plek naast de router uit maar het lampje met het balkjes icoon gaat maar niet branden. Nogmaals, inmiddels al een slordige 5x doorlopen. Beide extenders gaat dat balkje wat zegt 'deze repeater repeat nu' maar niet branden. 

Ook geprobeerd/Handig te benoemen:

  • Harde reset router om evt. instellingen die ik heb aangepast die het verzieken te rectificeren
  • Ook ingelogd in de router, waar de repeater niet zichtbaar is in de actieve verbindingen lijst.
  • Easymesh staat aan. Haha, easymesh.

Help. 

Welkom op onze community! @omedave 

Goed dat je via deze weg aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat je contact kan maken met de wifipunten. 

Heb je al geprobeerd om de wps knop op het modem in te drukken? Ik ben benieuwd naar jouw terugkoppeling. 

Wil je daarnaast ook jouw klantnummer, wat er uit ziet als ABC12345, toevoegen aan je community profiel? Ik kan dan gelijk met je meekijken! 


Reageer