Skip to main content

Hi,

Ik heb bij ons thuis al een tijdje last van slechte wifi wanneer ik aan het gamen ben. (Dit gaat dan over een PlayStation) Meestal als ik in een potje zit krijg ik lag spikes wat best irritant is als je net tegenstanders tegenkomt. We hebben thuis een WiFi versterker die ik heb neergezet op mijn kamer en aangesloten heb met een ethernet cable op mijn playstation, echter lost dit niet veel op aangezien de WiFi versterker te ver van de router lijkt te zijn. Wat kan ik hier het beste tegen doen? Een kabel trekken van de router wordt ook lastig aangezien ik niet de enige ben die lag ervaar tijdens het gamen en onze router in de meterkast zit. Dit gaat om zogeheten "packet loss" deze zit dan rond de 15%.

Het onderzoek loopt nog, hopelijk kunnen ze snel de oorzaak vinden!

Ik zag op een andere post dat er iets aangepast is in het netwerk. Klopt dit? Want hier in Utrecht nog steeds last van packet loss.

@Rachid54321 gisteren leek het hier beter, niet opgelost maar een stuk minder

@Rachid54321 gisteren leek het hier beter, niet opgelost maar een stuk minder

Ja het leek hier ook iets beter, maar daarna ging de ping hier omhoog

Hi ​@Rachid54321 en andere die nog last hebben, er is inderdaad een aanpassing gemaakt in het netwerk. Als er nog steeds problemen zijn in deze regio en op jullie netwerk, dan ontvang ik graag nieuwe voorbeelden qua pingtesten waarop de packetloss zichtbaar is zoals eerder gedaan. Ik informeer deze afdeling dan opnieuw!

Hi ​@Rachid54321 en andere die nog last hebben, er is inderdaad een aanpassing gemaakt in het netwerk. Als er nog steeds problemen zijn in deze regio en op jullie netwerk, dan ontvang ik graag nieuwe voorbeelden qua pingtesten waarop de packetloss zichtbaar is zoals eerder gedaan. Ik informeer deze afdeling dan opnieuw!

Op de late avond in Fortnite ping spikes. Ik zal vanavond proberen het te laten zien.

Ook hebben we op de tv internet dat er soms ineens random uitvalt voor een paar seconden. Als ik wil gamen, moet dit op de hotspot. 

Hier weer packet loss in de avond. 118 ping met 10% packet loss. Ik kan geen foto uploaden

Hier het bewijs in fortnite

Hier moet echt iets aan gedaan worden. Dit is nu al 2 weken aan de gang. Hoelang moet ik nog wachten op een oplossing? Het is nu weekend en er is nog steeds geen oplossing. Lekker dan... Als dit voor het nieuwe jaar niet is opgelost, stappen wij gewoon over. Een maand zonder normaal internet kan gewoon niet. 

hier vooralsnog geen problemen, geen packetloss

Reageer