Skip to main content

Goedemorgen,

Na telefonisch contact te hebben opgenomen met Odido internet en TV, ben ik naar de community topics verwezen. Ik zit al enige tijd met een probleem, mijn HK soundbar Multibeam kon ik voorheen (klant KPN, andere modem) zonder problemen koppelen met mijn HK Subwoofer. De HK soundbar is bekabeld aan de televisie voor optimale verbinding, dat gaat prima en de internetverbinding op de HK soundbar is redelijk stabiel.

Sinds enige tijd kan ik het niet meer met elkaar koppelen. In de eerste instantie dacht ik dat het aan de HK apparaten lag, maar na het googlen kwam ik erachter dat meerdere mensen met dit probleem zitten. Ik zie ook eerdere topics waarin klanten zijn geholpen met een update op hun modem en vervolgens kunnen zij hun apparaten aan elkaar verbinden.

Ik heb de Zyxel T-50 modem van Odido. Is dit geen verouderde modem? Gezien ik in andere topics lees dat haast iedereen de T-56 model heeft. Kan iemand mij hier aub meehelpen, want ik weet mij inmiddels geen raad meer.

Met vriendelijke groet,

Seema Paragh.


 

Welkom op onze community! @seema-paragh 

Goed dat je hier via deze weg nogmaals over aan de bel trekt. Ik help je graag verder, zodat je weer kan genieten van jouw Harman Kordon speakers! 

Je maakt inderdaad nog gebruik van een verouderd model modem. Ik heb je gelijk een nieuwer model toegestuurd. Je ontvangt deze binnen 2 tot 5 werkdagen. Ik heb er vertrouwen in dat dit het verschil zal maken! 

Laat je het mij weten?


Houd er wel rekening mee dat de t56 enige tijd geleden problemen had met de verbinding met diverse apparaten, waaronder harman kardon speakers. Inmiddels is er een firmware update die dat verhelpt, maar volgens mij worden er nog altijd wel eens t56 routers verstuurd met een oudere firmware. 

Als je dus na ontvangst van de t56 problemen hebt met de verbinding van je harman kardon speakers, laat de t56 dan gewoon een nacht aangesloten staan. Snachts word de nieuwste firmware automatisch geïnstalleerd. 


Reageer