Skip to main content

Goedemorgen, 

Het begint ondertussen inderdaad op een novel van Harry Potter te lijken,
maar ik zal het nu op deze manier maar eens een keer proberen. 

Gisteren een Klik&”Klaar” systeem van Odido mogen bestellen, die ik gisteren direct op kon halen in de winkel, top geregeld. 
Thuisgekomen kwam ik er al snel achter dat het helaas niet werkte, het lampje met het wereldbolletje kwam op rood te staan, en het lampje eronder bleef knipperen (naar een verbinding blijven zoeken). 
Heb zelf een aantal keer opnieuw opgestart, simkaart er een aantal keer eruit gehaald, modem op verschillende plaatsen bij het raam gezet, zelfs buiten, jammer genoeg is er niets wat werkt.

Tijdens een telefoongesprek kreeg ik van een van de medewerkers te horen dat “hij mij eigenlijk niet kon helpen, aangezien dit nog te nieuw is”.  

Vanmorgen wederom 2 uur aan de bel gezeten met Odido, technische dienst is niet te bereiken, half uur in de wacht gestaan, maar weer opgehangen, 3x een terugbelverzoek ingediend maar nu, tot heden, nog niets mogen vernemen van Odido. 

Ook wordt mijn telefoonnummer (die op de simkaart vermeld staat) wordt niet herkend als ik dit abonement wil toevoegen aan mijn Odido account online. 

Aangezien de service van Odido ver te zoeken is, ben ik nu in staat om het modem weer in te pakken en terug te brengen naar de winkel, maar voordat ik dit doe wilde ik graag vragen of iemand hier iets weet of een idee heeft waar het aan zou kunnen liggen. 

Dankjewel alvast 

- Colin 

Hallo Tommie, 

 

Dat is niet zo mooi. 
Welke compensatie mogen wij van Odido verwachten? 

Alvast bedankt 

@Tommie van Odido , we horen graag 


Hallo Tommie, 

 

Dat is niet zo mooi. 
Welke compensatie mogen wij van Odido verwachten? 

Alvast bedankt 

@Tommie van Odido , we horen graag 

@Tommie van Odido , we wachten helaas nog steeds op antwoord. Graag (re) actie 


Hey ​@ColinBax, waar wil je precies een compensatie voor? 


Hey ​@ColinBax, waar wil je precies een compensatie voor? 

Hallo Tommie, 

 

Mij is een compensatie beloofd van 1 of 2 maanden aangezien we bij elkaar 5,5 uur met Odido hebben moeten bellen, het probleem zelf op hebben moeten lossen (aangezien de “klantenservice” het niet lukte” en er zoveel problemen zijn en we (nog steeds niet) kunnen inloggen op de modem. 

 

Jammer genoeg worden we wederom van het kastje naar de muur gestuurd. 

Tevens is dit mijn laatste poging, mocht het niet geregeld kunnen worden of wanner communicatie uitblijft zeg ik mijn Klik&Klaar abonnement EN mijn mobiele telefoonnummer bij Odido op, het is nu wel genoeg geweest.


Door wie is de compensatie beloofd ​@ColinBax, dan ga ik dat voor je uitzoeken.

Hoezo kun je niet in het modem inloggen? Als je naar 192.168.1.1 gaat? 


Door wie is de compensatie beloofd ​@ColinBax, dan ga ik dat voor je uitzoeken.

Hoezo kun je niet in het modem inloggen? Als je naar 192.168.1.1 gaat? 

 Hallo Tommie. 
 

Waarom wij niet in de modem in kunnen loggen, hier heb ik geen idee van, wij werken namelijk niet bij Odido 🙂 de app blijft aangeven dat deze geen verbinding kan maken met de modem. 

Echter wisten wij ook nooit dat we hiervoor naar een internetsite moesten, fijn om te weten! 

 

Ik heb 24.10.2024 - 14:50 uur gesproken met Bianca. 

 

 

Ik hoor graag of dit nog doorgaat of dat ik mijn abonnementen bij Odido op kan zeggen. 

 

 

 

 


Reageer