Goedemorgen,
Het begint ondertussen inderdaad op een novel van Harry Potter te lijken,
maar ik zal het nu op deze manier maar eens een keer proberen.
Gisteren een Klik&”Klaar” systeem van Odido mogen bestellen, die ik gisteren direct op kon halen in de winkel, top geregeld.
Thuisgekomen kwam ik er al snel achter dat het helaas niet werkte, het lampje met het wereldbolletje kwam op rood te staan, en het lampje eronder bleef knipperen (naar een verbinding blijven zoeken).
Heb zelf een aantal keer opnieuw opgestart, simkaart er een aantal keer eruit gehaald, modem op verschillende plaatsen bij het raam gezet, zelfs buiten, jammer genoeg is er niets wat werkt.
Tijdens een telefoongesprek kreeg ik van een van de medewerkers te horen dat “hij mij eigenlijk niet kon helpen, aangezien dit nog te nieuw is”.
Vanmorgen wederom 2 uur aan de bel gezeten met Odido, technische dienst is niet te bereiken, half uur in de wacht gestaan, maar weer opgehangen, 3x een terugbelverzoek ingediend maar nu, tot heden, nog niets mogen vernemen van Odido.
Ook wordt mijn telefoonnummer (die op de simkaart vermeld staat) wordt niet herkend als ik dit abonement wil toevoegen aan mijn Odido account online.
Aangezien de service van Odido ver te zoeken is, ben ik nu in staat om het modem weer in te pakken en terug te brengen naar de winkel, maar voordat ik dit doe wilde ik graag vragen of iemand hier iets weet of een idee heeft waar het aan zou kunnen liggen.
Dankjewel alvast
- Colin