Skip to main content

Goedemorgen, 

Het begint ondertussen inderdaad op een novel van Harry Potter te lijken,
maar ik zal het nu op deze manier maar eens een keer proberen. 

Gisteren een Klik&”Klaar” systeem van Odido mogen bestellen, die ik gisteren direct op kon halen in de winkel, top geregeld. 
Thuisgekomen kwam ik er al snel achter dat het helaas niet werkte, het lampje met het wereldbolletje kwam op rood te staan, en het lampje eronder bleef knipperen (naar een verbinding blijven zoeken). 
Heb zelf een aantal keer opnieuw opgestart, simkaart er een aantal keer eruit gehaald, modem op verschillende plaatsen bij het raam gezet, zelfs buiten, jammer genoeg is er niets wat werkt.

Tijdens een telefoongesprek kreeg ik van een van de medewerkers te horen dat “hij mij eigenlijk niet kon helpen, aangezien dit nog te nieuw is”.  

Vanmorgen wederom 2 uur aan de bel gezeten met Odido, technische dienst is niet te bereiken, half uur in de wacht gestaan, maar weer opgehangen, 3x een terugbelverzoek ingediend maar nu, tot heden, nog niets mogen vernemen van Odido. 

Ook wordt mijn telefoonnummer (die op de simkaart vermeld staat) wordt niet herkend als ik dit abonement wil toevoegen aan mijn Odido account online. 

Aangezien de service van Odido ver te zoeken is, ben ik nu in staat om het modem weer in te pakken en terug te brengen naar de winkel, maar voordat ik dit doe wilde ik graag vragen of iemand hier iets weet of een idee heeft waar het aan zou kunnen liggen. 

Dankjewel alvast 

- Colin 

Kan je het eens op een andere locatie proberen? Op je werk ofzo? Bij familie? 


Ook dit heb ik geprobeerd (andere kant van de woonplaats), zelf woon ik hemelsbreed 50 meter bij een mast vandaan. 

 


Kan je het eens op een andere locatie proberen? Op je werk ofzo? Bij familie? 

Ook dit heb ik geprobeerd (andere kant van de woonplaats), zelf woon ik hemelsbreed 50 meter bij een mast vandaan. 


Update - 

vandaag totaal 4 uur (?!) met Odido aan de bel gezeten en werd van het kastje naar de muur gestuurd met als resultaat, geen informatie of een simpel belletje terug na 6 terugbel verzoeken. 

We gaan morgen weer vrolijk verder met bellen met Odido aangezien de desbetreffende afdeling al gevlogen is en aan het weekend is begonnen. 
Geweldige service! 


Goedemorgen, 

Het begint ondertussen inderdaad op een novel van Harry Potter te lijken,
maar ik zal het nu op deze manier maar eens een keer proberen. 

Gisteren een Klik&”Klaar” systeem van Odido mogen bestellen, die ik gisteren direct op kon halen in de winkel, top geregeld. 
Thuisgekomen kwam ik er al snel achter dat het helaas niet werkte, het lampje met het wereldbolletje kwam op rood te staan, en het lampje eronder bleef knipperen (naar een verbinding blijven zoeken). 
Heb zelf een aantal keer opnieuw opgestart, simkaart er een aantal keer eruit gehaald, modem op verschillende plaatsen bij het raam gezet, zelfs buiten, jammer genoeg is er niets wat werkt.

Tijdens een telefoongesprek kreeg ik van een van de medewerkers te horen dat “hij mij eigenlijk niet kon helpen, aangezien dit nog te nieuw is”.  

Vanmorgen wederom 2 uur aan de bel gezeten met Odido, technische dienst is niet te bereiken, half uur in de wacht gestaan, maar weer opgehangen, 3x een terugbelverzoek ingediend maar nu, tot heden, nog niets mogen vernemen van Odido. 

Ook wordt mijn telefoonnummer (die op de simkaart vermeld staat) wordt niet herkend als ik dit abonement wil toevoegen aan mijn Odido account online. 

Aangezien de service van Odido ver te zoeken is, ben ik nu in staat om het modem weer in te pakken en terug te brengen naar de winkel, maar voordat ik dit doe wilde ik graag vragen of iemand hier iets weet of een idee heeft waar het aan zou kunnen liggen. 

Dankjewel alvast 

- Colin 

Heb je de simkaart in het plastic houdertje gedaan wat in het modem zat? Ik had het eerst zonder gedaan en dan gaat hij het niet doen. Je kunt je abonnement pas toevoegen aan je Odido account wanneer je, je contract via e-mail hebt ontvangen. 


Het begint ondertussen inderdaad op een novel van Harry Potter te lijken

Als je écht een reeks novels wil lezen, dan kan ik je adviseren, eens het forum van de groene concurrent te bekijken. 😉


Het begint ondertussen inderdaad op een novel van Harry Potter te lijken

Als je écht een reeks novels wil lezen, dan kan ik je adviseren, eens het forum van de groene concurrent te bekijken. 😉

De helpdesk zelf kan er niet zoveel aan doen heb ik het idee. Op zich wel bijzondere gesprekken. Het lijkt er niet op dat ze op dit moment ervaringen en oplossingen van gebruikers actief gebruiken om anderen te helpen. Gelukkig was ik me ervan bewust dat een nieuw product kinderziekten zou kunnen hebben.  Tot nu toe heb ik alle hobbels kunnen oplossen, helaas niet dankzij informatie van de helpdesk. Alleen nu nog even stabiele WiFi uit het K&K modem dan kan ik mijn eigen WiFi router weer uitzetten :)


  1. Het ontzettend lang wachten is een bekend fenomeen bij Odido (en daarvoor T-Mobile).
  2. Het lijkt erop dat de introductie van dit abonnement wat te snel is gegaan (onvoldoende kennis bij de Helpdesk, niet gioed ingericht zijn van belmenu, geen rechtstreeks contact, logistiek van bezorgen etc)
  3. Het niet kunnen invoeren van je abonnement in de algemene Odido-app is ook vervelend
  4. Helaas geen oplossing voor je echte probleem. Je moet bij de helpdesk echt doorvragen naar een technisch iemand van de K&K-club

Daar hebben ze me al 3x naar doorverbonden maar na 20 minuten heb ik opgehangen. Ik zou ook teruggebeld worden vandaag. Dat is helaas ook niet gelukt 🙂.

 


Hi @ColinBax, het klopt inderdaad dat er voor de service nog niet alles klopt.

Het lijkt erop dat de simkaart nog niet actief is, heb je de simkaart al eens in je telefoon gestopt om te kijken of hij daar wel op werkt?


Hi @ColinBax, het klopt inderdaad dat er voor de service nog niet alles klopt.

Het lijkt erop dat de simkaart nog niet actief is, heb je de simkaart al eens in je telefoon gestopt om te kijken of hij daar wel op werkt?

Goedemiddag Tommie, 

 

Jazeker, helaas heb ik alles al geprobeerd. 
Ik snap dat er bepaalde dingen tijd nodig hebben, zoals kennis opdoen van bepaalde problemen, 
maar wat ik eerlijk gezegd niet snap is dat er een bepaald product verkocht wordt, waarvoor de hulplijn nog niet eens normaal is ingericht, er 45 min gewacht moet worden aan de telefoon en er nog niemand is die ons normaal kan helpen, en met ons nog honderden anderen. 

Afgelopen vrijdag hebben we helaas ook weer ongeveer 3 uur (!) gebeld met Odido, met 0 resultaat. 
Welke compensatie mogen wij van Odido verwachten? 

Alvast bedankt 


Dus de simkaart werkt ook niet in je telefoon @ColinBax? Dan gok ik dat hij niet actief wordt en dan moet je terug naar de shop om een nieuwe op te halen. 


Hallo Tommie, 

 

Dat is niet zo mooi. 
Welke compensatie mogen wij van Odido verwachten? 

Alvast bedankt 


Dus de simkaart werkt ook niet in je telefoon @ColinBax? Dan gok ik dat hij niet actief wordt en dan moet je terug naar de shop om een nieuwe op te halen. 

Hallo Tommie, 

 

Dat is niet zo mooi. 
Welke compensatie mogen wij van Odido verwachten? 

Alvast bedankt 


Reageer