Ik heb dit internet nu een paar dagen in gebruik en heb een klein probleem. Mijn Klik en Klaar-modem staat in de woonkamer, en op de eerste verdieping heb ik een Zyxel Wifi Plus (extender). Als ik naar boven loop, schakelt mijn iPhone automatisch over naar de Wifi-extender. Wanneer ik vervolgens 5 minuten later weer naar beneden ga, is mijn iPhone verbonden met de modem, maar geeft hij aan "geen internet". De enige manier om het te laten werken is door het netwerk te vergeten en mijn telefoon opnieuw te verbinden met de modem. Heeft iemand een soortgelijk probleem?
Hey
Ik kijk graag met je mee, zou jij je postcode en huisnummer willen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik met je meekijken. Alvast bedankt.
Hey
Ik kijk graag met je mee, zou jij je postcode en huisnummer willen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik met je meekijken. Alvast bedankt.
Done
Ooo dit had ik ook en heb dit oogelost.
standaard in de modem staat bij draadloos wpa3 aan. Nu kunne. Niet alle apparaten hier even goed mee omweg. Ik heb het aangepast naar wpa2. En nu geen last meer van
Bedankt voor het onderzoeken van het probleem. Helaas is het probleem nog steeds niet opgelost; ik ervaar hetzelfde probleem. Wanneer ik naar boven loop, verbindt mijn telefoon met de Zyxel-extender. Als ik vervolgens naar beneden loop, blijft de telefoon verbonden met de extender boven en geeft het aan dat er "geen internetverbinding" is. Hebt u misschien nog andere ideeën?
Ik zie dat de instelling nu op WPA2/WPA3 staat. Wanneer ik deze wijzig naar alleen WPA2, kan mijn telefoon geen verbinding meer maken met het internet.
Hoi
Als je de netwerk beveiliging aanpast dien je een unit eerst de netwerk SSID te laten vergeten en dan opnieuw aan te melden met weer het paswoord invoeren.
Hoi
Als je de netwerk beveiliging aanpast dien je een unit eerst de netwerk SSID te laten vergeten en dan opnieuw aan te melden met weer het paswoord invoeren.
Ik zal het vandaag proberen.
Hoi
Ik heb volgens uw instructies gehandeld, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem. De Klik&Klaar-modem werkt niet samen met de Zyxel wifi-extender. Ik zie dat ik niet de enige ben met dit probleem.
Vandaag is de Klik&Klaar-app bijgewerkt en nu kan ik via de app geen verbinding maken met de modem.
Los dit probleem alstublieft zo snel mogelijk voor mij op.
Hi
Ik heb jou modem voorzien van een nieuwe firmware versie. Kan je testen of het nu beter werkt met de Wifi punten.
Ok, bedankt, ik ga het vanavond testen en laat het je weten.
en nu maakt de modem geen verbinding met internet.
de blauwe led knippert, het kleine wereldbol icoontje de led is rood
Nu na 3 uur is het internet weer terug. Het wereldbolicoon is blauw en het 5G-icoon is rood. Het 5G-internet werkt niet en ik kan geen verbinding maken met het modem via de app.
Hi
Als het goed is zijn de problemen van gisteren opgelost. Is jouw modem ook weer online?
Ben benieuwd of de Wifi punten nu beter werken.
Hi
Als het goed is zijn de problemen van gisteren opgelost. Is jouw modem ook weer online?
Ben benieuwd of de Wifi punten nu beter werken.
Ja, het probleem lijkt opgelost, maar de 5G-led is ROOD in de modem. De telefoon schakelt nu tussen modem en extender. Het enige probleem is de RODE 5G-led.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.