Skip to main content

Beste Lezer,

Is het mogelijk om mijn huidige internet modem te vervangen voor een nieuwe? Ik heb namelijk nog steeds die van t-mobile en ik begreep van een kennis dat er een nieuwere was. Zou ik deze misschien ook kunnen krijgen?

Dankjewel alvast,

Gr Mark 

Goed dat je hier via deze weg over aan de bel trekt. Natuurlijk help ik je graag verder aan een nieuw modem! @Mark_b89 

Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat het modem en bijbehorende wifipunt al onderweg zijn naar jou. Fijn! 

Laat je het mij weten als je nog ergens hulp bij nodig hebt of als ik iets anders voor je kan doen? Ik doe het graag! 

Beste Lezer,

Is het mogelijk om mijn huidige internet modem te vervangen voor een nieuwe? Ik heb namelijk nog steeds die van t-mobile en ik begreep van een kennis dat er een nieuwere was. Zou ik deze misschien ook kunnen krijgen?

Dankjewel alvast,

Gr Mark 

Hallo Teresa,

Kan het zo zijn dat het nieuwe internet modem mijn Samsung Tv niet ondersteund via de wifi? Al mijn andere aparaten in huis werkte gelijk bij het aanmelden van mijn nieuwe wifi. Echter lukt dit niet met mijn tv. Ik heb alle stappen uitgevoerd zoals beiden gereset, van de stroom af etc. Ik heb er zelf mijn wifi versterker naast gezet en dit werkt nog niet. Mijn tv geeft wel volledig ontvangst aan en mijn wifi netwerk staat daarom dus helemaal bovenaan. Mijn tv krijgt gewoon geen toegang tot het internet?

Hoe kan dit? Mijn zwager heeft precies het zelfde met zijn samsung tv? zijn deze klachten al bij jullie bekend?

Gr Mark 

Reageer