Skip to main content

Een poosje geleden heb ik de klik en klaar dubbel ontvangen (door een fout), 1 van deze heb ik terug gestuurd.

Maar ik heb nog steeds geen bevestiging van jullie kant...

Op de post nl app staat continu het bezorg moment is bij gewerkt...(Pakket zal wel kwijt zijn)

Ik heb contact gehad met post NL, als Odido gebeld maar ik kom geen steek verder.…

Het nadeel is dat hier ook een contract onder hangt, dus vanaf de 14de deze maand moet betalen?! Voor iets wat ik niet gebruikt/heb..

Mod edit: afbeeldingen en track- & tracecode verwijderd ivm persoonlijke gegevens.

Hi @P.Bosje, ik heb het meteen voor je opgezocht, maar ik zie niet direct terug in het systeem dat 1 van de 2 bestellingen is geannuleerd. Heb je dit ergens laten weten dat dit dubbel is en een verbinding opgezegd moet worden, of heb je alleen het modem retour gedaan? Met deze informatie kan ik uitzoeken wat er precies is gebeurd en hoe ik je het beste verder kan helpen. Verder ben ik ook benieuwd om welke order het gaat. Heb je voor mij de laatste 3 cijfers van het nummer van de simkaart voor mij van die je in huis hebt staan? Dan weet ik welke je in gebruik hebt en welke order opgezegd moet worden. Bedankt alvast voor het laten weten!

Hallo Demi

Ik ben naar de winkel geweest en heb er achter aan gebeld, jullie hebben aangegeven dat deze met het retourner formulier terug moest.

De simkaart die in nu gebruikt is eindigt op 624 deze is ingegaan op  21-10-2024.

De teruggestuurde zou op 14-11-2024 ingaan 

Hopelijk is dit genoeg informatie 

Hi @P.Bosje, super bedankt! Ik heb de opzegging nu juist doorgegeven rondom het juiste abonnement. Het kan echter zijn dat je nog even geen bevestigingse-mail ontvangt, daar zit momenteel een kleine bug in. Ik kan je wel beloven dat dit is gedaan. Het modem zie ik inderdaad niet retour. Zou je de trackinglink van het pakket in je Community profiel willen zetten? Dat kan bijvoorbeeld bij '’Info voor moderator'’. Mocht er een boete komen voor het modem, kunnen wij de trackinglink gebruiken voor de vergoeding hiervan!

Zal ik doen, 

Maar voor de zekerheid, welke hebben jullie nu opgezegd? Aangezien de huidige klik&klaar die ik gebruik niet meer in de Odido app zie

Zucht zo als ik het nu zie hebben jullie het verkeerde abbonement beëindigt..…

Graag deze weer in werking stellen en het andere abbonement bevindingen!

Na telefoon van jullie kant zijn bijde abbonementen geannuleerd, en komt er een nieuwe. Hopelijk gaat dit allemaal wel goed 

Reageer