Elke weekend heb ik last met verbinding van Odido tv of internet. Wat is er eigenlijk aan de hand?
Hallo
Wat is het probleem precies? Werkt bekabeld internet en via de WiFi wel goed?
Indien je tv kijkt via een tv kastje is deze rechtstreeks bekabeld aangesloten op de router?
Helpt het herstarten van de router en/of mediaconverter?
Hallo Waqqas, ik heb zo precies gedaan wat je meldde, het deed gewoon niets meer. Het rode lichtje bij de tv box bleef blauw. Ik heb uiteindelijk de televisie maar even helemaal een halfuur uitgezet en opnieuw de handelingen gedaan en moest ook mijn klantnummer en pincode inzetten en deed het weer. Maar ook internet en WiFi waren plots uitgeschakeld en ook dit opnieuw moeten resetten. Door de weeks heb ik geen last, maar de laatste 3 weekenden is het elke keer weer raak. Heel irritant. Ik denk dat ik een nieuwe router moet hebben. En ik heb ook een vermoeden sinds de overname van T mobile naar Odido gaat het mis.
Hi
Ik wilde meteen je verbinding bekijken, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Alvast bedankt!
Hoi Tommie, je hoeft hoeft voorlopig niet meer te helpen. De tv en internet doen het weer en hopelijk
in het weekend ook. Het is voornamelijk de router die niet goed werkt met de internet en raakt dan ook de tv. In iedergeval bedankt voor je hulp.
Groet, MagDido
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.