Het lijkt erop dat ze een grote storing hebben op het moment, het regent klachten zie ik. Alleen ze zijn niet bereikbaar en vermelden het nergens. Slechte zaak dit….
Het lijkt mij dat dat niks te maken heeft met het WiFi signaal. Mijn internet (bedraad) doet het namelijk wel gewoon...
Hey @Jelle woudstra, welkom op onze Community!
Ik ben meteen voor je gaan kijken en heb een lijnmeting gedaan, echter lijkt de wifi wel gewoon te werken alleen is er niks verbonden. Kan je het modem eens voorzien van een factory reset en controleren of het daarna weer werkt?
Hallo @Tommie van Odido,
Het bovenstaande had ik voor contact opnemen ook al geprobeerd, maar hielp niet, ook nog een keer samen met de collega gedaan.
Ik heb gisteravond nog een keer naar klantenservice gebeld en toen heeft een collega van jouw er met mij 1 uur remote naar gekeken, maar kwam die er zo ook niet uit. Hij zou als het goed is de technische dienst in hebben geschakeld. Daar zou ik binnen 3 dagen iets van horen. Zou je kunnen kijken of dat allemaal ingang is gezet?
Ze hebben inderdaad een ticket ingeschoten @Jelle woudstra. Had je dus al wel een factory reset uitgevoerd of nog niet?
Hallo @Tommie van Odido ,
Ik heb al meerdere keren een factory reset gedaan, maar daarmee doet WiFi het nog steeds niet
Duidelijk @Jelle woudstra, ik wil dan echt de uitkomst van het ticket afwachten. Mijn collega's zijn hiermee bezig onder ticketnummer 75032758. Je zult hier zo snel mogelijk van horen. Ben je inmiddels al voorzien van Unlimited Data? Voor de zekerheid stuur ik je een privébericht!
@Cheyenne van Odido Ik zal het afwachten en had nog geen unlimited data. Bedankt voor de data. Ik zal laten weten als ik meer weet.