Ik kan me toon niet koppel met de modem van Odido. Maakt geen verbinding. en met hotspot wil het wel.
Hallo
Je zou het volgende kunnen proberen :
Ga in je webbrowser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat.
Bij de WiFi instellingen schakel 5 GHz uit of ga in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, bij beveiligingsmodus kies WPA2-PSK en klik op toepassen.
Helpt 1 van bovenstaande?
Hallo
Je zou het volgende kunnen proberen :
Ga in je webbrowser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat.
Bij de WiFi instellingen schakel 5 GHz uit of ga in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, bij beveiligingsmodus kies WPA2-PSK en klik op toepassen.
Helpt 1 van bovenstaande?
Nee helaas niet , zelf met de kabel is die traag en duur aantal seconde dat die opstart en soms wel een minuut. en met de hotspot heb ik wel gelijk .
Hi
Hi
Ik heb ook een Toon die niet wil communiceren met mijn Zyxel T-56 en wil dus ook graag de firmware update voor mijn modem.
met vriendelijke groet,
Jay-Jay
Hi
De B10 firmware staats sinds maandag op alle T-56 modems. Ik heb WPA-3 op WPA-2 gezet en Wifi 6 uitgeschakeld. Kan je eens kijken of je nu wel verbinding kunt krijgen met je Toon?
Hi
De B10 firmware staats sinds maandag op alle T-56 modems. Ik heb WPA-3 op WPA-2 gezet en Wifi 6 uitgeschakeld. Kan je eens kijken of je nu wel verbinding kunt krijgen met je Toon?
Hi Tommie, heb mijn toon eerst stroomloos gemaakt (ca. 5 min) en na opstarten, netwerk en password ingevoerd, hij staat nu alweer een uur in de status “ verbinding opbouwen” heb dus niet het idee dat dit geholpen heeft. Met vriendelijke groet, Jay Jay
Hi
De B10 firmware staats sinds maandag op alle T-56 modems. Ik heb WPA-3 op WPA-2 gezet en Wifi 6 uitgeschakeld. Kan je eens kijken of je nu wel verbinding kunt krijgen met je Toon?
Hi Tommie, heb mijn toon eerst stroomloos gemaakt (ca. 5 min) en na opstarten, netwerk en password ingevoerd, hij staat nu alweer een uur in de status “ verbinding opbouwen” heb dus niet het idee dat dit geholpen heeft. Met vriendelijke groet, Jay Jay
Daar komt bij dat de transmissie snelheden naar mijn laptop nu veel lager zijn, dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Hi
De B10 firmware staats sinds maandag op alle T-56 modems. Ik heb WPA-3 op WPA-2 gezet en Wifi 6 uitgeschakeld. Kan je eens kijken of je nu wel verbinding kunt krijgen met je Toon?
Hi Tommie, heb mijn toon eerst stroomloos gemaakt (ca. 5 min) en na opstarten, netwerk en password ingevoerd, hij staat nu alweer een uur in de status “ verbinding opbouwen” heb dus niet het idee dat dit geholpen heeft. Met vriendelijke groet, Jay Jay
Daar komt bij dat de transmissie snelheden naar mijn laptop nu veel lager zijn, dat kan toch niet de bedoeling zijn?
is er zoiets als een utp-wifi-dongle die dan de wifi met alleen de toon doet?
Hallo
Je zou een goedkope WiFi versterker kunnen kopen, deze bekabeld aansluiten en kijken of de toon daarmee verbinding maakt.
Hi
De B10 firmware staats sinds maandag op alle T-56 modems. Ik heb WPA-3 op WPA-2 gezet en Wifi 6 uitgeschakeld. Kan je eens kijken of je nu wel verbinding kunt krijgen met je Toon?
Hi Tommie, heb mijn toon eerst stroomloos gemaakt (ca. 5 min) en na opstarten, netwerk en password ingevoerd, hij staat nu alweer een uur in de status “ verbinding opbouwen” heb dus niet het idee dat dit geholpen heeft. Met vriendelijke groet, Jay Jay
Daar komt bij dat de transmissie snelheden naar mijn laptop nu veel lager zijn, dat kan toch niet de bedoeling zijn?
is er zoiets als een utp-wifi-dongle die dan de wifi met alleen de toon doet?
Heb met mijn DrayTek vigor 2132FVn wel meteen weer verbinding met TOON, dus ligt niet aan de TOON!
Die lagere transmissie snelheid is overigens een kwestie van afstand modem naar laptop.
Vind het nog steeds bizar en vraag me af of iemand echt begrijpt wat hier aan de hand is.
Wellicht kan de Toon niet verbinden met je nieuwere beveiligingsmodus van de Zyxel.
Is er inmiddels een oplossing? Mijn Toon wil ook niet verbinden. Hoor het graag.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.