Goedemiddag, ik heb een klik en klaar besteld. Na een paar dagen heb ik het apparaat teruggestuurd omdat het niet werkte (voor 14 dagen). Vandaag heb ik een factuur van 25 euro ontvangen. Hoe krijg ik de terugbetaling? Dank u wel
De factuur zal gewoon betaald worden. Na volgende maandfacruur zal een creditfactuur zijn en wordt het bedrag teruggestort.
Beste Moderator,
Ik heb een factuur ontvangen van de klik&klaar aanbieding. Deze heb ik echter terug gestuurd binnen een week. Hoe krijg ik de factuur vergoed?
Met vriendelijke groet, Pieternel
De volgende factuur zal een creditfactuur zijn.
Dank je wel Eric voor je snelle reactie
Beste Moderator,
Na het tijdig opzeggen van mijn Klik en klaar abonnement werd mij verteld dat ik de reeds betaalde factuur verrekend zou worden met mijn volgende factuur. Zie bovenstaand bericht.
Jammer genoeg ontving ik vandaag een rekening van 43 euro.
Er gaat hier duidelijk iets mis.
Graag hoor ik van u,
Hartelijke groet,
Pieternel
Hi
Dank je wel Nora voor je snelle reactie. Het factuur nummer is: 901565474742
Ik hoop dat dit voldoende is. Groet Pieternel
Hey
Jullie zijn mijn gegevens de hele tijd kwijt omdat het een t mobile abonnement is tablet go waar ik voor onbeperkt 43 euro betaal. Als jullie zeggen het wordt van de volgende factuur afgehaald ga ik ervanuit dat het van dat abonnement wordt afgehaald. Ik wil het klantnummer hier liever niet posten.
Hartelijk groet Pieternel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.