Skip to main content

Goedemiddag, ik heb een klik en klaar besteld. Na een paar dagen heb ik het apparaat teruggestuurd omdat het niet werkte (voor 14 dagen). Vandaag heb ik een factuur van 25 euro ontvangen. Hoe krijg ik de terugbetaling? Dank u wel

De factuur zal gewoon betaald worden. Na volgende maandfacruur zal een creditfactuur zijn en wordt het bedrag teruggestort.

Beste Moderator, 

Ik heb een factuur ontvangen van de klik&klaar aanbieding. Deze heb ik echter terug gestuurd binnen een week. Hoe krijg ik de factuur vergoed? 

Met vriendelijke groet, Pieternel 

De volgende factuur zal een creditfactuur zijn.

Dank je wel Eric voor je snelle reactie

Beste Moderator, 

Na het tijdig opzeggen van mijn Klik en klaar abonnement werd mij verteld dat ik de reeds betaalde factuur verrekend  zou worden met mijn volgende factuur. Zie bovenstaand bericht.

Jammer genoeg ontving ik vandaag een rekening  van 43 euro.

Er gaat hier duidelijk iets mis.

Graag hoor ik van u,

Hartelijke groet, 

Pieternel 

Hi ​@Pieternel nbt, ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie dat het Klik & Klaar abonnement netjes is opgezegd en hier ook geen nieuwe factuur voor aangemaakt is. De factuur die je hebt ontvangen zal dus van een ander abonnement vandaan komen. In de e-mail die je hebt ontvangen kan je de factuur direct bekijken, hier kan je zien van welk abonnement deze factuur vandaan komt. Mocht er alleen een bedrag van je rekening zijn afgeschreven, dan kan je in de details van de afschrijving een factuurnummer of klantnummer vinden. Als je deze aan me door wil geven, kan ik voor je nakijken waar deze factuur bij hoort! 

Dank je wel Nora voor je snelle reactie. Het factuur nummer is: 901565474742

Ik hoop dat dit voldoende is. Groet Pieternel 

Hey ​@Pieternel nbt, dit is inderdaad de enige factuur van Klik&Klaar maar die is geen € 43 maar € 20. Hoe kom je bij die € 43? 

Jullie zijn mijn gegevens de hele tijd kwijt omdat het een t mobile abonnement is tablet go waar ik voor onbeperkt 43 euro  betaal.  Als jullie zeggen het wordt van de volgende factuur afgehaald ga ik ervanuit dat het van dat abonnement wordt afgehaald. Ik wil het klantnummer hier liever niet posten.

Hartelijk groet Pieternel 

Reageer