Skip to main content

ezviz camera kan ik niet configureren met de t56 router

Dank voor de info @myildizm, kan je het toevallig vandaag of morgen nog een keer proberen? Ik heb een log laten aanzetten op het modem, dan kunnen we kijken wat er mis gaat. 

@Tommie van Odido ik heb net de 76:FD:FA:42:58:0C nogmaals geprobeerd

Dat MAC-adres wordt helemaal niet gezien @myildizm, wel een andere die vreemde dingen laat zien. We hebben om te testen een andere firmware op het modem gezet. Kan je eens controleren of het daarmee opgelost is of niet? 

@Tommie van Odido heb het geprobeerd met de huidige instelingen en ook nog eens met gast wifi 2.4ghz icm een simpele ww. Beide niet gelukt

@myildizm Ik heb voor nu de oude firmware weer ingestalleerd bij je. Kan je eens kijken of de cameras nu weer willen verbinden. 

@Sven-Odido @Tommie van Odido ze doen het weer. Graag houden op firmware V5.17(ABZC.O)T54C_b21_1129_2. Als ik nog een stap mag verdiepen op de inhoud wat is het verschil tussen deze en de meest actuele firmware? Wat er dus blijkbaar voor zorgt dat dit model van ezviz niet aangesloten kan worden. 

@myildizm Fijn om te horen dat het nu weer werkt. 

Wat precies de regen waar het met de laatst FW niet werkt, dat is de million dollar qeustion waar we verder naar gaan kijken. 

In de tussen tijd laten we je op deze versie staan. 

Sorry voor het ongemak! 

Reageer