goedendag, ik heb bovenstaande router, en de bekabelde test is 1 GBS, maar wifi slechts 130 mbps. hoe kan ik dit versterken?
de fritz wlan versterker twee verdiepingen hoger heeft geen verschil gemaakt. is er een alternatief?
groeten
goedendag, ik heb bovenstaande router, en de bekabelde test is 1 GBS, maar wifi slechts 130 mbps. hoe kan ik dit versterken?
de fritz wlan versterker twee verdiepingen hoger heeft geen verschil gemaakt. is er een alternatief?
groeten
Hallo
Als je bekabeld wel de juiste snelheid dan is er dus geen probleem met de internetverbinding, aangezien de Draytek alleen 2,4 GHz WiFi ondersteunt zullen de snelheden ook niet zo hoog zijn.
Met een nieuwere router die ook 5 GHz WiFi ondersteunt zou je hogere snelheden moeten halen, een moderator kan dit voor je regelen.
dank je wel Waggas. en hoe kom ik bij een moderator? groeten!
Die lezen mee en melden zich begin volgende werkweek wel in dit topic.
Zie ook even dit topic hoe het in zijn werk gaat.
Hi
Hi nora,
heel vervelend. Het lukt met niet om aan te passen. Want het abonnement staat geregistreerd op het e-mail van mijn vriend (Outlook adres). Hoe krijg ik de juiste gegevens bij jou zodat we verder kunnen gaan? Thanks!
Klantnummer [MOD EDIT: Klantnummer verwijderd]
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.