Skip to main content

Hallo, 

Sinds een week of 3 zitten we bij odido, na jaren ziggo te hebben gehad. Nu alleen ook alleen internet, 1GBs. Tot onze verbazing is het netwerk ontzettend onstabiel. Hiervoor hadden we dit probleem nooit!

De snelheid is prima, met kabel op de ps5 en pc 700-1000mb. Op de mobiel wifi 150-500mb. Allemaal prima, maar....zeer onbetrouwbaar en onstabiel. 

Met gamen (online) en thuiswerken (online werkomgeving) merken we continue dat er haperingen, lag spikes, vertragingen zijn. Het is enorm frustrerend en hoop spoedig op een oplossing.

Zolas hierboven goed te zien zijn er constant uitschieters, die maken het praktisch onspeel-/onwerkbaar…

Hoor graag.

Simon

@Tommie van Odido helaas is het niet goed gegaan. Er is 25 september 150,40 afgeschreven, kan dit worden teruggeboekt aub?

 

Kun je wellicht onze bank informatie dan ook verwijderen? Dan kan dit hopelijk niet meer gebeuren.

 

Hoor graag.


Hey @Siemper, ik zie inderdaad dat het niet goed gegaan is, mijn excuses. Das mijn mijn input net te laat. De vergoeding heb ik op 18-09 al in gang gezet. Dit zal waarschijnlijk bij een betaalcyclus (wanneer je van ons een factuur zou verwachten) worden uitbetaald. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.


Hallo Tommie, 

 

Ik ontvang nu een bericht dat er € 106,71 wordt teruggestort.  Maar er is €150,40 afgeschreven. Ik ben al langere tijd geen gebruiker meer van jullie dienst. Wil jij ervoor zorgen dat het correcte bedrag wordt teruggestort en dat mijn rekeningnummer wordt verwijderd uit jullie systeem? Anders blijft dit ben ik bang zo door gaan…

Hoor graag spoedig.


Ergens verrekend hij die € 51,27, waar dit precies is durf ik niet te zeggen @Siemper. Ik heb het verschil nu ook voor je vergoed! 


Reageer