Sinds donderdag 1 februari heb ik geen toegang met met internet en tv. In de buurt zijn ze bezig geweest met graafwerkzaamheden. Zondagochtend zijn er weer een aantal bewoners geweest bij woensdag het weer werkte, maar bij nog steeds niet. Door er zelf achteraan te bellen heb ik een onbeperkt internet via een ander sim kaartje, maar tv kijken lukt nog steeds niet. Iedereen die bij ons in huis komt is op zijn bundel aangewezen. Geen fijne situatie. Ik word graag gecompenseerd voor het gemis van een verbinding.
Hi
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat Guidion morgen langs komt om de situatie te controleren. Hopelijk kan de monteur dit voor je oplossen. Uiteraard zullen we je compenseren voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. Dit kunnen we wel pas doen als het opgelost is, dan hebben we namelijk een exacte periode wat we voor je gaan vergoeden. Mag ik je vragen om contact met mij op te nemen als je weer online bent? Dan zal ik de vergoeding voor je in gang zetten. Alvast bedankt.
Eerst moest de monteur van Odido (Guidion) langskomen. Om daarna pas KPN aan het werk te zetten. Erg vervelend allemaal. Ik had al aangegeven hoe het zat doordat in de hele wijk speelde. Aanstaande maandag komt er pas iemand van KPN langs. In de tussentijd kan ik geen tv kijken. Mijn deurbel doet het niet. Hopelijk wordt het maandag opgelost. Het jammere is dat de vergoeding niks voorstelt en het zo lang duurt.
Hoi
Compensatie is maandbedrag/30 maal het aantal dagen dat je dienst er volledig uitleg. Indirecte of gevolgschade wordt bij consumenten lijnen niet vergoed. Als extra service biedt Odido gratis unlimited mobiele vouchers.
Hoi
Zoals aangegeven door Eric is het bedrag wat je terugkrijgt puur de abonnementskosten die je normaal gesproken maakt.
Onbeperkte internet moet je achteraan zitten. Neemt niet alle ongemakken weg. Televisie kijken kan niet via een hotspot via de app van Odido.
Ondertussen zijn de problemen opgelost sinds afgelopen woensdag. Regelen jullie alle zaken wat betreft de compensatie?
Groet,
Thimo Durand
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.