Sinds een aantal dagen aangesloten bij t-mobile voor thuis internet. Nu wil ik voor het eerst weer mijn Apple TV gebruiken en deze wil geen verbinding maken met de WiFi. Ik krijg zodra ik het netwerk selecteer de melding dat het wachtwoord onjuist is, echter heb ik nooit een wachtwoord ingevoerd. Ik kan deze ook nergens wijzigen. Kies ik het netwerk van bijvoorbeeld mijn buurvrouw, krijg ik wel de optie om een wachtwoord in te voeren. Ik heb al met Apple aan de telefoon gehangen en met t-mobile. Fabrieksinstellingen, andere WiFi singalen, niks helpt. Iemand een idee?? Via KPN nooit problemen gehad.
Hallo
Kan je eens op de Apple tv in de instellingen de netwerkinstellingen resetten? Gebruik de wachtwoord achter Wireless Key en niet de wachtwoord achter Login Password.
Heb ik al geprobeerd, is met geen enkele Wifi verbonden. Ik krijg voor mijn eigen Wifi verbinding überhaupt de optie niet om een wachtwoord in te voeren. Ik lees online iets over MAC filter uitzetten, maar zo technisch ben ik niet
Hallo
Kijk eerst even op Deze site wie weet kom je zo verder!
Support Apple TV
Je kan daar je telefoonnummer achter laten ze bellen terug en helpen je stap voor stap verder.
Succes!
Hopelijk heeft hij Tijd om je te helpen. (Of iemand anders?)
Ik heb mijn Apple TV ingeruild voor Google Chromecast met Google TV - Multimediaspeler - 4K
Werkt ideaal zonder TV boxen.
Oké Hopelijk weet iemand snel wat je kan doen. Voor nu moet ik het opgeven.
Sorry
TMTV to the rescure, hoop ik!
Ik lees hier en daar verhalen dat Apple-apparaten moeite zouden hebben met WPA3. Gelukkig kun je dat ook uitzetten. Log hiervoor in op de T54 (192.168.1.1) en ga naar Netwerkinstelling > Draadloos. Helemaal onderaan staat iets als WPA3/WPA2. Verander deze instelling naar alleen WPA2.
Probeer nu om opnieuw verbinding te maken op de Apple TV. Lukt het nu wel? Ik hoor graag of dit inderdaad de oplossing is.
Graag horen wij of het de juiste oplossing is?
Chromecast Google-TV informatie
Heb je op de Zyxel zelf instellingen veranderd of gebruik je de standaardinstellingen (behalve WPA3 uit)?
Fijn om te horen! Apparaten met wifi zijn soms mysterieuze dingen. Had je de Apple TV nog opnieuw opgestart of werkte het meteen?
Ik help het je hopen! Het enige wat ik kan bedenken is dat de Zyxel de verandering naar WPA2 nog niet helemaal had opgeslagen en je het te snel daarna opnieuw hebt geprobeerd. Als dat zo is, zou het kunnen dat de verbinding nog een keer wegvalt. Mocht dat gebeuren, dan kun je nog een keer WPA3 uitzetten en een paar minuten wachten voordat je het opnieuw probeert. Maar laten we daar niet vanuit gaan. Veel plezier met je Apple TV! Uit eigen ervaring verwacht ik dat dat wel zal lukken. Als je ook TV hebt van T-Mobile kun je hem gebruiken in plaats van een tv-box en dat werkt een stuk fijner.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.