Beantwoord

Wisselgesprek uitzetten

  • 26 April 2024
  • 5 reacties
  • 36 Bekeken

Sinds vorige week zijn we overgestapt van KPN naar Odido. Sindsdien krijg ik wisselgesprekken binnen. De klantenservice heeft me verwezen naar Gigaset, die ik vervolgens gebeld heb maar daar niets aan kan doen, omdat het probleem aan het netwerk ligt. In mijn Gigaset telefoon zijn de wisselgesprekken al uitgeschakeld. Vervolgens heb ik de klantenservice van Odido weer aan de telefoon gehad, en hun advies was om hier de vraag te stellen. 

Mijn verzoek aan jullie is om mijn wisselgesprekken uit te zetten 

 

 

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 26 April 2024, 14:09

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Csmits1965 van harte welkom bij Odido en op onze Community, we zijn erg blij om je bij ons te hebben! Excuses dat er tot nu toe nog geen oplossing is gekomen, ik kijk graag met je mee naar wat er mogelijk is! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***549. Gaat het om dat nummer? Ik kan eventueel een blokkade voor wisselgesprekken plaatsen, zodat het daarna niet meer voorkomt. Zou je dat willen? Laat het maar even weten, dan ga ik direct voor je aan de slag! 😄

Nee, het telefoonnummer is XXX.

Maar ik zou inderdaad heel blij zijn met dezse oplossing.

 

 

Reputatie 6
Badge +6

@Csmits1965 ah, als ik het goed begrijp, gaat het over je huistelefoon? Daar kunnen mijn collega's van Internet + TV je het beste bij helpen! Zelf ben ik van de mobiele afdeling en op dat gebied kan ik je verder helpen. Ik dacht namelijk dat het ging om je mobiele abonnement. Geen zorgen, ik tag even mijn collega's van Internet + TV. @Demi van Odido @Tommie van Odido @Nora van Odido @Teresa van Odido kan één van jullie hierin ondersteunen? Alvast bedankt! 

Houd er rekening mee dat we alle klanten helpen die op volgorde bij ons binnenkomen. Het kan soms even duren voordat een collega van Thuis bij je terugkomt, maar ze zullen uiteraard hun uiterste best doen om zo snel mogelijk bij je terug te komen met meer duidelijkheid! 😄

Ik had van uw collega aan de telefoon gehhrod dat het zo moest. 

Dit moet met spoed worden opgelost omdat het veel hinder veroozakt in mijn werk. Mocht het niet snel gebeuren, dan zal ik worden genoodzaakt om begin volgende week het abonnement te herroepen.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Csmits1965, goed dat je dit aankaart, ik zie je ook graag zorgeloos genieten van je vaste telefoon! Ik heb alle instellingen aan onze kant nagelopen maar niks zou wisselgesprekken moeten veroorzaken. Voor de zekerheid heb ik je dossier nog doorgezet naar de technische dienst voor een second opinion. 

Ik neem aan dat je ook al het modem van het stroom af hebt gehaald en het basisstation van de telefoon hebt gereset? Je zou ook nog kunnen overwegen op het modem een fabrieksreset te geven. Daarnaast raad ik je ook altijd aan om de vaste telefoon aan te sluiten op PHONE 1 op het modem.

Omdat wisselgesprekken meer een instelling zijn van de vaste telefoon, in dit geval Gigaset, is een fabrieksreset van je Gigaset aan te raden.

Ik ben benieuwd wat de storende factor blijkt te zijn, ik hoop dat je snel de onderste steen boven hebt gehaald!

Reageer