Ik krijg de foutmelding 401.
Mijn login icm met het door mij aangemaakte wachtwoord werkt niet.
Ik krijg de foutmelding 401.
Mijn login icm met het door mij aangemaakte wachtwoord werkt niet.
Hi all!
In een ander topic is de oorzaak van de VOIP-problemen inmiddels boven water en heb ik een tijdelijke workaround geplaatst. Lang verhaal kort: als je via My T-Mobile Thuis je VOIP-wachtwoord aanpast, wordt er een compleet ander wachtwoord ingesteld. Nu speelt dit topic al langer en ik weet niet precies wanneer dit ontstaan is, maar het zou goed kunnen dat de problemen hier dezelfde oorzaak hebben. Daarom heb ik het script uit mijn oude topic afgestoft zodat je kunt kijken welk wachtwoord er bij T-Mobile bekend is. Verdere uitleg staat in de gelinkte topics. Je kunt het wachtwoord niet aanpassen, maar wel een verkeerd wachtwoord uitsluiten.
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen!
TMTV
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.