Hallo allemaal,
Wij zijn inmiddels al langer dan een maand bezig om onze problemen op te lossen.
Het begon met een haperende tv en wegvallend internet. Na veel telefoontjes werd er de nieuwste router beloofd (Zyxel). Deze zou naar ons opgestuurd worden. In plaats van de router werd er een nieuw tv kastje naar ons opgestuurd. Kan gebeuren natuurlijk, we houden nog de oude entone dus vervanging daarvan door de amino kan geen kwaad.
Na weer een aantal belletjes later kregen we wel de router opgestuurd. De monteur van Guidion kon helaas pas een week nadat de router binnen was gekomen. Nadat hij de router had opgehangen (vorige week vrijdag) doet onze vaste lijn het niet meer. Hij zei dat dat een paar uur kon duren, maar helaas nog steeds niks een week later. Kunnen jullie zien of deze wel correct aangemeld is?
De wifi is sinds de nieuwe router is opgehangen maar 2x wegvallen, en is ook nog is sneller. Dat is dus wel een pluspunt.
Helaas geeft onze (Philips) TV aan als je het kastje aanzet dat het '’apparaat niet wordt ondersteund'’. Daardoor kunnen we geen tv kijken via het kastje. Streamen via TV Anywhere lukt wel. We zijn er achtergekomen dat het kastje wel werkt via onze Samsung TV, dus het lijkt erop dat het ook echt aan de tv ligt.. We vroegen ons af of iemand hier misschien een oplossing had om wel tv te kunnen kijken via het kastje ondanks dat de tv aangeeft dat het apparaat niet wordt ondersteund op de tv, in plaats van dat we een nieuwe tv moeten kopen.
We betalen nu dus ook al een maand voor diensten die niet (optimaal) werken..
Hopelijk kunnen jullie ons verder helpen!