Sinds begin juni werkt telefonisch bankieren niet meer met odido vast bellen.
Het gaat op verschillende manieren mis, onder meer:
- na het invoeren van bankrekeningnummer en toegangscode volgt de melding dat de combinatie niet juist is.
- er wordt al na het invoeren van het bankrekeningnummer gemeld dat de combinatie niet juist is terwijl er nog geen toegangscode is ingevuld
- na het verbreken van de verbinding wordt er teruggebeld en gevraagd om een toeganscode
- ook andere manieren zijn voorgekomen
Contact opgenomen met de bank en die geven aan dat alles goed zou moeten werken.
Geprobeerd met een mobiele telefoon (ook odido) van een kennis en dan werkt het goed. De combinatie bankrekeningnummer en toeganscode is dus juist.
Het betreft de rabo bank.
Verschillende settings in het modem geprobeerd naar aanleiding van dit topic op de community.
Modem na elke aanpassing uit/aan gezet.
We gebruiken een vast bedraad toestel zonder intelligentie (gewoon een ouderwetse druktoetsentelefoon dus).
Wat gaat hier mis en hoe kan dit worden opgelost?