Skip to main content
Beantwoord

telefonie uitschakelen

  • December 2, 2019
  • 1 reactie
  • 628 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst

Ik wil graag vaste telefonie uitschakelen in mijn t-mobile abonnement. Deze was onderdeel van een voordeelpakket bij het aanschaffen van de aansluiting. Ik gebruik het niet en wil het daarom uitzetten. Verder ben ik erg tevreden met t-mobile. 

Mvg, 

Paul

Beste antwoord door Cristien

Goedenavond @PHN Welkom in de community. Fijn dat je tevreden bent👍🏻

Je kan het beste je verzoek in Dit topic plaatsen.
De moderators van T-Mobile thuis helpen je daar verder. 
Groetjes en fijne avond!

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • December 2, 2019

Goedenavond @PHN Welkom in de community. Fijn dat je tevreden bent👍🏻

Je kan het beste je verzoek in Dit topic plaatsen.
De moderators van T-Mobile thuis helpen je daar verder. 
Groetjes en fijne avond!