Reeds op 21 mei 2024 (!) vaste telefonie aangevraagd voor ons adres. Sinds de overstap naar Odido eerder hebben we telefoon uit het pakket gelaten. daarna bleek dat we dit nodig hebben voor het alarm. We hebben vaste telefonie aangevraagd met nummerbehoud, wellicht dat dat op dat moment niet meer mogelijk was. Maar we hebben dus niets van Odido vernomen. Aangezien de chat nooit beschikbaar is (geen beschikbare medewerker) nu maar via deze weg een poging… Kan iemand kijken wat er aan de hand is?? M.v.g. Guido
Hey
Vast bellen is al actief sinds 21-05-2024, echter is het nummerbehoud niet goed gegaan. Er zijn een aantal redenen dat het niet goed gegaan is:
- Telefoonnummer klopt niet.
- Naam, adres etc. kloppen niet.
Bij de andere provider is een andere postcode bekend. Zo niet, dan moet de klant bij de huidge provider navraag doen naar het aansluitadres. - Het telefoonnummer is meer dan 2 maanden geleden opgezegd.
Omdat het nu al te ver in het verleden is kunnen we het oude telefoonnummer ook niet meer behouden. Ik kan de order op completed zetten in mijn systeem, dan kun je bij alle gegevens van je huidige nummer in Mijn Odido. Die loopt hierdoor dus ook vast.
Dag Tommie,
Dank voor het nakijken. Het nummer is niet belangrijk maar hebben we destijds eigenlijk per ongeluk aangevinkt. Dat zal dus het probleem zijn. Maar als jij hem op completed zet kunnen we dus alles zien? Lijkt me prima!
Gr. Guido
Dag Tommie,
De order staat nog steeds nog steeds in behandeling. Ik zie verder dus geen details (telefoonnummer, ...). Wat is nu de status?
M.v.g. Guido
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.