Gisteren ben ik gemigreerd. Tijdens deze migratie hebben ze de vaste lijn niet overgezet. Echt balen. Ik heb nu alleen nog maar voicemail. Wanneer kan dit zo snel mogelijk opgepakt worden ??
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineelGisteren ben ik gemigreerd. Tijdens deze migratie hebben ze de vaste lijn niet overgezet. Echt balen. Ik heb nu alleen nog maar voicemail. Wanneer kan dit zo snel mogelijk opgepakt worden ??
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineelSorry dat was ietwat te vlug: ik meld jouw case af bij de techneuten. Indien we je ooit nog eens kunnen helpen, klop dan zeker weer bij de Community aan!
Intussen is de vaste lijn weer werkzaam. Super en bedankt.
Goedemorgen
Waqqas heeft je al goed op weg geholpen zie ik, dat is mooi! Ook heeft onze Klantenservice jouw case doorgezet naar onze technische dienst zodat er een oplossing kan worden gezocht voor dit probleem. Ik heb net ook voor alle zekerheid jouw vaste lijn opnieuw toegewezen aan de aansluiting. Zou je de hoofdtelefoon van de vaste lijn eens kunnen resetten (daar is meestal een resetknopje voor op het station waar de telefoon inzit). Ook kun je proberen om de telefoon niet in VoIP poort 1, maar in VoIP poort 2 te koppelen en daarna weer terug naar VoIP 1.
Laat ons weten of dit gewerkt heeft alsjeblieft, thanks.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.