ik krijg mij vaste telefoon niet geregisteerd het nummer niet.
ik krijg een melding in mijn modem.
aanmelding van het internetnummer dit is mijn vaste telefoonnumer denk ik,ik krijg een melding in mijn modem en op mijn telefoon dat het nummer niet geregisteerd kan worden en dan de melding
is niet geslaagd.Remote site meldt de oorzaak 401
ik heb geen idee wat dat betekent,ik heb zaterdag een mail gestuurd naar avm service daar is het fritzbox modem van ik heb gister een mail terug gehad van hun zijn zeggen dat mijn Dect aangemeld is maar mijn telefoonnummer is niet geregisteerd hij zei toen dan moet je ff in je log kijken.
dat heb ik gedaan en daar stond die melding.
ik heb mijn telefoon via een handleiding op hun website geinstalleerd dus dat zou goed moeten zijn.
ik heb er maar ff een andere vaste telefoon op aangesloten aan de zijkant van het modem zolang ik ik die fritzfon c6 niet kan gebruiken
ik heb bij username mijn SIP ingevuld in mijn modem en het wachtwoord die ik zelf moest aanmaken in mijn T-mobile Thuis Account,verder kan ik daar niks invullen
ik heb bij Telefonie dus mijn handset 1 Dect dat is die fritzfon en de telefoon die ik ff op het modem heb aangesloten heet Telefoon dan mijn naam en dan fon1 met mijn telefoonnummer uitgaand en bij telefoonummer inkomend alle
bij locatie gegevens heb ik het volgende ingevuld
land nederland
landnummer 0031 niet aan elkaar zoals ik hier tik
netnummer 035
bij uitgaand telefoonummer mijn eigen telefoonnummer
ik heb mijn pc en tv bedraad aangesloten
bij aanbieder internettelefonie Voip.t-mobilethuis.nl
DNSv4-server gebruiken aanbevolen door de internetaanbieder
ik heb openbare DNS-server heb ik aangevinkt
bij DNS storing uitwijken naar een openbare DNS-server
bij internetaanbieder heb ik T-Mobile Thuis geselecteerd
ik heb ff 2 screenshots bijgevoegd