In het t-mobile thuis portaal met mijn informatie en instellingen staat een verkeerd vast telefoon nummer. Kan dit gecorrigeerd worden?
Widjai
In het t-mobile thuis portaal met mijn informatie en instellingen staat een verkeerd vast telefoon nummer. Kan dit gecorrigeerd worden?
Widjai
Hallo Demi,
Het nummer dat er nu staat is niet mijn nummer, ik weet niet wanneer dit veranderd is maar ik ontvang al een aantal maanden geen voicemail e-mails meer en dat zou er mee te maken kunnen hebben.
Hoi, Nog iets geks, als ik naar deze pagina ga https://www.t-mobile.nl/my/thuis/instellingen/bellen dan zie ik een ander nummer dan de mijne en als naar deze pagina ga voor nummerbehoud *mod edit: in de tweede link stond je klantnummer. Hierom heb ik de link verwijderd om je persoonlijke gegevens te beschermen.* dan staat daar wel mijn juiste nummer.
Dus als ik de instellingen wil wijzigingen staat een ander nummer en als het nummer wil wijzigingen via nummerbehoud staat daar al wel mijn juiste nummer.
Hoi
Dit probleem heb ik ook. De telefonische klantenservice heeft dit geprobeerd voor mij op te lossen, maar dat is niet gelukt. Wat nu?
Groeten Michiel
Hoi
Het nummer dat eindigt op 18 is het juiste nummer toch? Dit nummer staat ook vermeld bij de Bellen instellingen in je Mijn Odido account.
Daarentegen is het nummer dat op 35 eindigt niet het juiste nummer? Ik vind dit nummer alleen hier terug in je Mijn Odido account: Mijn Odido Contactgegevens. Op deze pagina kan je direct je vaste nummer aanpassen naar het nummer dat op 18 eindigt.
Mocht je toch liever het 35 nummer willen hebben als hoofdnummer, of ergens anders in je Mijn Odido account nog een verkeerde vermelding zien staan, geef het gerust aan en ik help je graag om dit snel aan te passen!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.