Skip to main content

In het t-mobile thuis portaal met mijn informatie en instellingen staat een verkeerd vast telefoon nummer. Kan dit gecorrigeerd worden?

Widjai

@wkishna Wat klopt er precies niet? Ik zie het telefoonnummer staan waar je toentertijd nummerbehoud voor hebt aangevraagd. Mocht je inmiddels een nieuw vast telefoonnummer hebben en deze al gebruiken, dan kun je zelf in My T-Mobile Thuis nummerbehoud aanvragen. Je kunt dit hier regelen: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Mocht er iets anders aan de hand zijn dat niet werkt of niet klopt? Dan horen we dat uiteraard graag en helpen we je hier mee! 😁


Hallo Demi,

Het nummer dat er nu staat is niet mijn nummer, ik weet niet wanneer dit veranderd is maar ik ontvang al een aantal maanden geen voicemail e-mails meer en dat zou er mee te maken kunnen hebben.


@wkishna Dat is gek! Zou je in dat geval alsnog jouw juiste vaste telefoonnummer erin willen zetten via de link die ik hierboven stuurde? Dan kunnen we alsnog jouw nummer in het systeem zetten en het verkeerde nummer eruit halen. Alvast bedankt!


Hoi, Nog iets geks, als ik naar deze pagina ga https://www.t-mobile.nl/my/thuis/instellingen/bellen dan zie ik een ander nummer dan de mijne en als naar deze pagina ga voor nummerbehoud *mod edit: in de tweede link stond je klantnummer. Hierom heb ik de link verwijderd om je persoonlijke gegevens te beschermen.* dan staat daar wel mijn juiste nummer.

Dus als ik de instellingen wil wijzigingen staat een ander nummer en als het nummer wil wijzigingen via nummerbehoud staat daar al wel mijn juiste nummer.


Hoi @wkishna, dat heb je goed gezien! Ook de aanpassing die je hebt doorgevoerd via die pagina heeft alles rechtgezet. Hiermee zou je weer als vanouds iedereen kunnen bellen en gebeld kunnen worden! 😃


Dit probleem heb ik ook. De telefonische klantenservice heeft dit geprobeerd voor mij op te lossen, maar dat is niet gelukt. Wat nu?

Groeten Michiel

 


Hoi @Ookmich, goed dat je jezelf in dit topic meldt, ik help je hier graag mee! Ik heb je account afgespeurd, even zodat het voor mij duidelijk is:

Het nummer dat eindigt op 18 is het juiste nummer toch? Dit nummer staat ook vermeld bij de Bellen instellingen in je Mijn Odido account.

Daarentegen is het nummer dat op 35 eindigt niet het juiste nummer? Ik vind dit nummer alleen hier terug in je Mijn Odido account: Mijn Odido Contactgegevens. Op deze pagina kan je direct je vaste nummer aanpassen naar het nummer dat op 18 eindigt.

Mocht je toch liever het 35 nummer willen hebben als hoofdnummer, of ergens anders in je Mijn Odido account nog een verkeerde vermelding zien staan, geef het gerust aan en ik help je graag om dit snel aan te passen! 😄


Reageer