Skip to main content

Hoi,

Ik probeer mijn Cisco ATA boxje te laten registreren op jullie SIP server volgens onderstaand doc, maar dat lukt niet. Ik ben benieuwd of de naam van de SIP server nog klopt in dit document: voip.t-mobilethuis.nl, en of er verder nog gekke dingen kunnen zijn waarom de sip sessie niet op komt? 

https://assets.odido.nl/x/f4965101d0/eigen-modem-voip-instellingen.pdf

p.s. ben net gemigreerd van Tweakdsl en daar had ik eigenlijk geen issues, dus ata doosje werkt prima.

 

alvast bedankt voor tips!

 

E

Hoi @Ericvk,

Welkom op de Community!

Ondanks de naamswijziging klopt de servernaam nog steeds, maar er zit een bug in het instellen van het wachtwoord via Mijn Odido. De enige manier om op dit moment aan het wachtwoord te komen, is om het te achterhalen met een Python-script. Instructies daarvoor vind je hier. Mocht je het makkelijker vinden om het via je mobiel te doen, dat kan ook. Laat het gerust weten als je nog ergens tegenaan loopt. Succes!


Is het probleem inmiddels opgelost?


Hallo @Ericvk 

Het is opgelost, je kunt nu een nieuw wachtwoord instellen in je Odido account.


Hi Waqqas!

 

Nou.. dat werkt dus nog niet vandaag mijn vraag.  :-)

Inmiddels Esper van support gesproken en een ticket aan laten maken. 

 

Thanks

 


Vrij bijzonder maar het wachtwoord leek te complex of had een teken dat niet geaccepteerd weer. Een simpeler wachtwoord heeft het opgelost. Trunk is op en bellen maar……

 

En ja: het wachtwoord instellen via de portal werkt inderdaad nu :-)

 

 


Reageer