Skip to main content

Vele malen gebeld naar de Odido helpdesk (om steeds te moeten horen “we zijn er voor je”).

Ik kom niet verder dan “het ligt bij de technische dienst van de technische dienst”.

Alle terugbel beloftes ten spijt, ik hoor niets.

 

Hoi @Sunny OBL, goed dat je aan de bel trekt, mijn diepe excuses dat wij dit nog niet voor je hebben kunnen oplossen, heel graag zie ik je heel snel van je vast telefoon genieten! Ik heb je dossier doorgenomen en ik zie dat je vaste telefoonnummer last heeft van een zeer zeldzaam probleem. Op dit moment hebben van al onze klanten maar 13 anderen ook een soortgelijk probleem. Hierdoor is het voor ons lastig om de speld in de hooiberg te vinden en te achterhalen waar dit exact misgaat.

Zoals je zelf terecht aangeeft is dit inmiddels geëscaleerd naar de IT afdeling en zij doen hun uiterste best om snel voor je te achterhalen waar dit precies aan ligt. Ik hoop dat wij je heel snel het ‘brand meester’ sein kunnen geven, daar doen wij in ieder geval onze uiterste best voor je voor!


Jammer dat ik verschillende antwoorden (uitleg) krijg. Het vorige antwoord was dat er verkeerde apparatuur geplaatst is in de wijkcentrale(s) en dat het wachten is op vervangende apparatuur (modem o.i.d.). Dat zou ongeveer 2 weken duren.


Reageer