Vele malen gebeld naar de Odido helpdesk (om steeds te moeten horen “we zijn er voor je”).
Ik kom niet verder dan “het ligt bij de technische dienst van de technische dienst”.
Alle terugbel beloftes ten spijt, ik hoor niets.
Vele malen gebeld naar de Odido helpdesk (om steeds te moeten horen “we zijn er voor je”).
Ik kom niet verder dan “het ligt bij de technische dienst van de technische dienst”.
Alle terugbel beloftes ten spijt, ik hoor niets.
Hoi
Zoals je zelf terecht aangeeft is dit inmiddels geëscaleerd naar de IT afdeling en zij doen hun uiterste best om snel voor je te achterhalen waar dit precies aan ligt. Ik hoop dat wij je heel snel het ‘brand meester’ sein kunnen geven, daar doen wij in ieder geval onze uiterste best voor je voor!
Jammer dat ik verschillende antwoorden (uitleg) krijg. Het vorige antwoord was dat er verkeerde apparatuur geplaatst is in de wijkcentrale(s) en dat het wachten is op vervangende apparatuur (modem o.i.d.). Dat zou ongeveer 2 weken duren.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.