Beste,
Vanwege veel problemen is mijn bestelling pas halverwege deze maand doorgekomen, waar ik deze oorspronkelijk had besteld met aansluitingsdatum 10dec. Na een aantal keer bellen met de klantenservice is het gelukt om de bestelling te plaatsen.
Nu is vandaag het aansluitpakket binnengekomen, maar was de eerstvolgende mogelijkheid voor de monteur pas 7jan. Dit duurt te lang, vooral als je twee dagen thuiswerkt, en internet dus gewoon echt nodig is. Ik had het abonnement in eerste instantie zo gepland dat de aansluiting direct na de verhuizing was geweest. Vanwege het nog lopende abonnement van de vorige bewoner was dit niet mogelijk (ook Odido).
Nu wil ik de boel zsm aansluiten, en dat wil ik zelf kunnen doen. Omdat het vorige abonnement op dit adres ook al Odido was, hoeft er enkel een modem aangesloten te worden. Er hangt al een Huawei mediaconverter, dus ik hoef niet te knoeien aan de glasvezelkabels zelf.
Echter staat er online dat dit dus ook niet mag, en ik kon niet kiezen voor de optie zelf aansluiten. Waarom niet? Ik heb niet de luxe hierop te wachten. Ook heb ik veel geprobeerd om alsnog het abonnement op tijd te krijgen, maar omdat het systeem niet om kan gaan met een aanvraag als er nog een abonnement op het adres staat is dit dus niet gelukt.
Hoe kunnen we dit oplossen? Kan ik het niet alsnog zelf doen, en de eventuele administratieve handeling zelf naar jullie communiceren? Dat het niet mogelijk is lijkt me onzin; technisch kan het, en gezien mijn eigen technische achtergrond moet het lukken.
Vriendelijke groet, en ik hoor graag van jullie!