Zie foto ik kom er niet uit.
Is dit het isra punt want in de meterkast zit die niet.
Zie foto ik kom er niet uit.
Is dit het isra punt want in de meterkast zit die niet.
Inderdaad klopt dat, als alles normaal is staat de verbinding op rood en blauw, oranje wit zijn het tweede aderpaar die dan niet gebruikt worden, alleen in sommigen gevallen word de aansluiting op oranje/wit gemaakt als er een probleem is met rood/blauw, die ja dan aansluit op rood/blauw in het doosje.
Dit doosje klopt idd niet helemaal met de werkelijkheid, maar 2 kabels is voldoende in dit geval, als rood/blauw maar aangesloten zijn in het doosje naar de Rj11 connector.
Inderdaad klopt dat, als alles normaal is staat de verbinding op rood en blauw, oranje wit zijn het tweede aderpaar die dan niet gebruikt worden, alleen in sommigen gevallen word de aansluiting op oranje/wit gemaakt als er een probleem is met rood/blauw, die ja dan aansluit op rood/blauw in het doosje.
Dit doosje klopt idd niet helemaal met de werkelijkheid, maar 2 kabels is voldoende in dit geval, als rood/blauw maar aangesloten zijn in het doosje naar de Rj11 connector.
Bedankt voor je uitleg.. ik ben nog even in de kruipruimte gaan kijken en zag dat de hoofdkabel toch echt in de woonkamer naar boven komt blauw kabel met rode kleuren en wit herkende ik van fotos van internet.
Dus niks in de meterkast.
Jammer dat het mij niet lukt. Grrrr
Toch bedankt voor al het mee denken..
Hoi
Ik hoorde iets over een flesje wijn?! Haha, ik zie dat ik al achter het net vis en er al een monteur is ingepland. Helemaal goed, wellicht dat de monteur al blij is met een kop koffie! Je hebt het juiste ISRA punt gevonden inderdaad. Als het aansluiten van die blauw/rode draad niet werkt, dan zou ik het aan de expert overlaten. Wellicht dat deze video nog iets kan toevoegen: installatievideo.
Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen? Of een leuke actiefoto van de monteur?
SANDER WIL JE VAN JULLIE KANT KIJKEN OF ALLES KLOPT? IK BEDOEL IS DE LIJN OPGELEVERD VOLGENS JULLIE? EVEN DUBBEL CHECKEN.
IK KREEG SMS BERICHT VAN WEL !
Als je een sms bericht hebt gekregen dan is de lijn zeker opgeleverd, in je T-Mobile thuis account kan je ook de installatiedatum nog eens zien. Indien het probleem toch buitenshuis is dan is dat voor de monteur.
Als je een sms bericht hebt gekregen dan is de lijn zeker opgeleverd, in je T-Mobile thuis account kan je ook de installatiedatum nog eens zien. Indien het probleem toch buitenshuis is dan is dat voor de monteur.
Gewoon op de dag van de sms...
Toch wil ik iedereen bedanken die mee geholpen heeft!
Ik laat zeker weten hoe het afloopt 2 november weet ik meer.
Mocht er iemand voor die tijd nog een idee hebben.
Het blijft knagen tot die tijd.
Geen (vast)internet voor een aantal dagen is toch wel een gemis.
We houden moed gelukkig unlimted 4g abbo op de smartphone.
SANDER WIL JE VAN JULLIE KANT KIJKEN OF ALLES KLOPT? IK BEDOEL IS DE LIJN OPGELEVERD VOLGENS JULLIE? EVEN DUBBEL CHECKEN.
IK KREEG SMS BERICHT VAN WEL !
Ja, sinds de 22e is de lijn actief. Zodra de monteur er is, weten we meer!
De monteur kwam binnen en gaf meteen aan toen hij het modem zag : geen signaal..heeft niks doorgemeten. Nu naar kpn doorverwezen.
Balen balen balen weer geen internet nu al 10 dagen niet. Geen tv voor de kids..
Is er geen tussenoplossing?
De monteur kwam binnen en gaf meteen aan toen hij het modem zag : geen signaal..heeft niks doorgemeten. Nu naar kpn doorverwezen.
Balen balen balen weer geen internet nu al 10 dagen niet. Geen tv voor de kids..
Is er geen tussenoplossing?
Krijg afkick verschijnselen ;-)
Hoi
Ik zie dat je nog geen actief T-Mobile mobiel telefoonnummer hebt in je klantprofiel, heb je de beschikking over een simkaart van T-Mobile (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan bied ik je graag een Unlimited Internet voucher aan voor zeven dagen. Dan kun je toch onbeperkt online zijn via mobiele hotspot. Dat maakt het online lesgeven ietwat aangenamer. Heb je toch nog geen T-Mobile simkaart? Geen probleem! Ga naar je dichtstbijzijnde T-Shop, koop een prepaidkaartje en stuur mij je aankoopbewijs toe in dit topic (uiteraard met de eventuele persoonsgegevens zwartgemaakt). Ik zal er dan voor zorgen dat je het aankoopbedrag à € 10,00 vergoed krijgt op een volgende factuur én dat je een voucher toegestuurd krijgt van me per privébericht.
Kan ik je daar enigszins mee tegemoetkomen? Laat het me weten, dan ga ik meteen aan de slag voor je.
P.s. KPN pakt over het algemeen binnen twee tot vijf werkdagen uitstaande tickets op, dus het zal niet heel lang meer duren voordat je een reactie vanuit hen krijgt. Het kan zijn dat zij bellen om een afspraak in te plannen, ze bellen dan altijd anoniem, dus houd daar alsjeblieft rekening mee - wanneer KPN enkel in de wijkcentrale of wijkverdeler moet zijn, dan zal je in principe niet gebeld worden. De statusupdates hiertoe worden dan automatisch naar je gemaild. Ik verwacht vrijdag een oplossing. Sorry voor het ongemak!
Mijn vrouw is alleen zonder netflix niet te houden. ;-)
Ik gaf aan ik zet hotspot op kan je serie downloaden via netflix..blijkt dat haar iphone geheel volstaat.
Je verzint het toch niet...
Mijn mobiel moet ik eigenlijk vervangen door een brakke batterij en een brakke oplaadpoort.
Maar aangezien dit nu het punt is wat ik nu veel gebruik door wegvallen vast internet zit ik er nu even aan vast.
Ik zal mijn nummer in het profiel zetten.
Bedankt voor het aanbod. Maar ik heb dus al unlimted.
Vriendin zit ook bij Tmobile.
Mijn vrouw is alleen zonder netflix niet te houden. ;-)
Ik gaf aan ik zet hotspot op kan je serie downloaden via netflix..blijkt dat haar iphone geheel volstaat.
Je verzint het toch niet...
Mijn mobiel moet ik eigenlijk vervangen door een brakke batterij en een brakke oplaadpoort.
Maar aangezien dit nu het punt is wat ik nu veel gebruik door wegvallen vast internet zit ik er nu even aan vast.
Ik zal mijn nummer in het profiel zetten.
Bedankt voor het aanbod. Maar ik heb dus al unlimted.
Vriendin zit ook bij Tmobile.
Maar misschien die 7 dagen unlimted pas voor mijn vriendin maakt wel weer het verschil.
Bedankt voor je hulp!!
Nu nog kpn monteur. En ik trek dat hele internet weer plat ;-)
Ik kreeg deze rekening ik zie 35 euro staan ik heb die combo genomen met mijn unlimted abbo.
50 euro samen.
Zou toch moeten kloppen bij inloggen
Al iets bekend?
Hoi
Het is nog niet opgepakt door KPN, ik zal er vaart achter proberen te zetten door het ticket in de urgentiebak te plaatsen! Sorry voor het ongemak, mijn verwachting was onterecht. Het lijkt toch langer te gaan duren. Lukt het met de mobiele hotspot en voucher? Kan ik nog iets voor je doen?
De rekening zal straks wel voor zich spreken.
Bedankt voor je uitleg!
De voucher werkt, je hebt een de vrouw hier thuis blij gemaakt. Ik hou me hart alleen vast na die 7 dagen..
Dus laat het binnen die 7 dagen lukken met KPN.
Anders zit ik hier met een netflix verslaafde te praten over hoe minder prettig het is om geen internet te hebben.. ;-)
P.s wanneer ga ik betalen? toch pas als de attractie open is?
Ik betaal altijd vooruit las ik, maar nu sta ik in een gesloten efteling. (Geen vast internet)
Hoi
Groetjes..
Kom op KPN je kunt dit zet hem op!!!
Volgens mij wel maar misschien kan
Wanneer word dit samengevoegd mobiel en thuis in één app?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.