Skip to main content

Zie foto ik kom er niet uit. 

Is dit het isra punt want in de meterkast zit die niet.

 

Inderdaad klopt dat, als alles normaal is staat de verbinding op rood en blauw, oranje wit zijn het tweede aderpaar die dan niet gebruikt worden, alleen in sommigen gevallen word de aansluiting op oranje/wit gemaakt als er een probleem is met rood/blauw, die ja dan aansluit op rood/blauw in het doosje.

Dit doosje klopt idd niet helemaal met de werkelijkheid, maar 2 kabels is voldoende in dit geval, als rood/blauw maar aangesloten zijn in het doosje naar de Rj11 connector.

 


Inderdaad klopt dat, als alles normaal is staat de verbinding op rood en blauw, oranje wit zijn het tweede aderpaar die dan niet gebruikt worden, alleen in sommigen gevallen word de aansluiting op oranje/wit gemaakt als er een probleem is met rood/blauw, die ja dan aansluit op rood/blauw in het doosje.

Dit doosje klopt idd niet helemaal met de werkelijkheid, maar 2 kabels is voldoende in dit geval, als rood/blauw maar aangesloten zijn in het doosje naar de Rj11 connector.

 

Bedankt voor je uitleg.. ik ben nog even in de kruipruimte gaan kijken en zag dat de hoofdkabel toch echt in de woonkamer naar boven komt blauw kabel met rode kleuren en wit herkende ik van fotos van internet.

Dus niks in de meterkast.

Jammer dat het mij niet lukt. Grrrr

Toch bedankt voor al het mee denken..


Hoi @skywalk,

 

Ik hoorde iets over een flesje wijn?! Haha, ik zie dat ik al achter het net vis en er al een monteur is ingepland. Helemaal goed, wellicht dat de monteur al blij is met een kop koffie! Je hebt het juiste ISRA punt gevonden inderdaad. Als het aansluiten van die blauw/rode draad niet werkt, dan zou ik het aan de expert overlaten. Wellicht dat deze video nog iets kan toevoegen: installatievideo

 

Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen? Of een leuke actiefoto van de monteur? :grinning:

SANDER WIL JE VAN JULLIE KANT KIJKEN OF ALLES KLOPT? IK BEDOEL IS DE LIJN OPGELEVERD VOLGENS JULLIE? EVEN DUBBEL CHECKEN.

IK KREEG SMS BERICHT VAN WEL !


Als je een sms bericht hebt gekregen dan is de lijn zeker opgeleverd, in je T-Mobile thuis account kan je ook de installatiedatum nog eens zien. Indien het probleem toch buitenshuis is dan is dat voor de monteur.


Als je een sms bericht hebt gekregen dan is de lijn zeker opgeleverd, in je T-Mobile thuis account kan je ook de installatiedatum nog eens zien. Indien het probleem toch buitenshuis is dan is dat voor de monteur.

 


Gewoon op de dag van de sms...


Toch wil ik iedereen bedanken die mee geholpen heeft!

Ik laat zeker weten hoe het afloopt 2 november weet ik meer. 

Mocht er iemand voor die tijd nog een idee hebben.

Het blijft knagen tot die tijd.

Geen (vast)internet voor een aantal dagen is toch wel een gemis. 

 

We houden moed gelukkig unlimted 4g abbo op de smartphone.


SANDER WIL JE VAN JULLIE KANT KIJKEN OF ALLES KLOPT? IK BEDOEL IS DE LIJN OPGELEVERD VOLGENS JULLIE? EVEN DUBBEL CHECKEN.

IK KREEG SMS BERICHT VAN WEL !

Ja, sinds de 22e is de lijn actief. Zodra de monteur er is, weten we meer!


De monteur kwam binnen en gaf meteen aan toen hij het modem zag : geen signaal..heeft niks doorgemeten. Nu naar kpn doorverwezen.

Balen balen balen weer geen internet nu al 10 dagen niet. Geen tv voor de kids..

Is er geen tussenoplossing?

@Sander 


De monteur kwam binnen en gaf meteen aan toen hij het modem zag : geen signaal..heeft niks doorgemeten. Nu naar kpn doorverwezen.

Balen balen balen weer geen internet nu al 10 dagen niet. Geen tv voor de kids..

Is er geen tussenoplossing?

@Sander

Krijg afkick verschijnselen ;-)


Hoi @skywalk, ik ben Sander niet, maar wil je wel net zo graag helpen!

Ik zie dat je nog geen actief T-Mobile mobiel telefoonnummer hebt in je klantprofiel, heb je de beschikking over een simkaart van T-Mobile (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan bied ik je graag een Unlimited Internet voucher aan voor zeven dagen. Dan kun je toch onbeperkt online zijn via mobiele hotspot. Dat maakt het online lesgeven ietwat aangenamer. Heb je toch nog geen T-Mobile simkaart? Geen probleem! Ga naar je dichtstbijzijnde T-Shop, koop een prepaidkaartje en stuur mij je aankoopbewijs toe in dit topic (uiteraard met de eventuele persoonsgegevens zwartgemaakt). Ik zal er dan voor zorgen dat je het aankoopbedrag à € 10,00 vergoed krijgt op een volgende factuur én dat je een voucher toegestuurd krijgt van me per privébericht. 

Kan ik je daar enigszins mee tegemoetkomen? Laat het me weten, dan ga ik meteen aan de slag voor je.

P.s. KPN pakt over het algemeen binnen twee tot vijf werkdagen uitstaande tickets op, dus het zal niet heel lang meer duren voordat je een reactie vanuit hen krijgt. Het kan zijn dat zij bellen om een afspraak in te plannen, ze bellen dan altijd anoniem, dus houd daar alsjeblieft rekening mee - wanneer KPN enkel in de wijkcentrale of wijkverdeler moet zijn, dan zal je in principe niet gebeld worden. De statusupdates hiertoe worden dan automatisch naar je gemaild. Ik verwacht vrijdag een oplossing. Sorry voor het ongemak!


@Jason ik heb zelf unlimted 4g mobiel internet. Dus alles via mobiel werkt wel maar mijn pc staat nu stof te vangen zit geen wifi kaart in. En als gamer valt dat afkicken zwaar.. Netflix op tv toveren kan maar dan moet ik een chromecast hebben. En die heb ik niet. 

Mijn vrouw is alleen zonder netflix niet te houden. ;-)

 

Ik gaf aan ik zet hotspot op kan je serie downloaden via netflix..blijkt dat haar iphone geheel volstaat.

Je verzint het toch niet...

Mijn mobiel moet ik eigenlijk vervangen door een brakke batterij en een brakke oplaadpoort.

Maar aangezien dit nu het punt is wat ik nu veel gebruik door wegvallen vast internet zit ik er nu even aan vast. 

 

Ik zal mijn nummer in het profiel zetten.

Bedankt voor het aanbod. Maar ik heb dus al unlimted.

Vriendin zit ook bij Tmobile.

 

 


@Jason ik heb zelf unlimted 4g mobiel internet. Dus alles via mobiel werkt wel maar mijn pc staat nu stof te vangen zit geen wifi kaart in. En als gamer valt dat afkicken zwaar.. Netflix op tv toveren kan maar dan moet ik een chromecast hebben. En die heb ik niet. 

Mijn vrouw is alleen zonder netflix niet te houden. ;-)

 

Ik gaf aan ik zet hotspot op kan je serie downloaden via netflix..blijkt dat haar iphone geheel volstaat.

Je verzint het toch niet...

Mijn mobiel moet ik eigenlijk vervangen door een brakke batterij en een brakke oplaadpoort.

Maar aangezien dit nu het punt is wat ik nu veel gebruik door wegvallen vast internet zit ik er nu even aan vast. 

 

Ik zal mijn nummer in het profiel zetten.

Bedankt voor het aanbod. Maar ik heb dus al unlimted.

Vriendin zit ook bij Tmobile.

 

Maar misschien die 7 dagen unlimted pas voor mijn vriendin maakt wel weer het verschil.

Bedankt voor je hulp!!

 


@Jason  wil je bedanken voor je hulp.

Nu nog kpn monteur. En ik trek dat hele internet weer plat ;-)


@Jason ik wilde prive een plaatje sturen.. dat werkte niet dus maar hier dan.

Ik kreeg deze rekening ik zie 35 euro staan ik heb die combo genomen met mijn unlimted abbo.

50 euro samen.

 


Zou toch moeten kloppen bij inloggen

 


@Jason Nog geen vast internet trouwens. Hoe gaat die daar bij kpn?

Al iets bekend?

 


Hoi @skywalk, top dat je het navraagt! Jouw maandkosten zijn onderverdeeld in twee aparte abonnementen: Mobiel en Thuis. Beiden worden separaat gefactureerd dus de maandprijs van Mobiel zal nooit op een Thuisfactuur staan en vice versa. De € 35,00 is nog zonder aftrek van de € 10,00 korting die je voor Klantvoordeel ontvangt. De uiteindelijke rekeningen zullen gewoon het correcte maandbedrag inclusief Klantvoordeelkorting weergeven, geen zorgen! 😄

Het is nog niet opgepakt door KPN, ik zal er vaart achter proberen te zetten door het ticket in de urgentiebak te plaatsen! Sorry voor het ongemak, mijn verwachting was onterecht. Het lijkt toch langer te gaan duren. Lukt het met de mobiele hotspot en voucher? Kan ik nog iets voor je doen?


@Jason nou je doet al mega je best, mag ook gezegd worden. Alleen zit hier een game verslaafde, zijn vingers bijna op te eten.. 

De rekening zal straks wel voor zich spreken.

Bedankt voor je uitleg!

De voucher werkt, je hebt een de vrouw hier thuis blij gemaakt. Ik hou me hart alleen vast na die 7 dagen.. 

Dus laat het binnen die 7 dagen lukken met KPN.

Anders zit ik hier met een netflix verslaafde te praten over hoe minder prettig het is om geen internet te hebben.. ;-) 

 

P.s wanneer ga ik betalen? toch pas als de attractie open is?

Ik betaal altijd vooruit las ik, maar nu sta ik in een gesloten efteling. (Geen vast internet)


Hoi @skywalk, ik zal de complimenten doorgeven aan @Jason! Geen zorgen, mocht het nou toch niet binnen zeven dagen zijn gelukt, voorzien we je natuurlijk gewoon van een nieuwe voucher. Geef een gil als het nodig is, dan maken we het direct in orde. Je betaalt je factuur inderdaad vooruit, ik wil je vragen of je dit ook wilt doen. Wanneer alles werkt, zorgen we er persoonlijk voor dat de gemaakte kosten voor de periode dat je geen ritjes in de achtbaan hebt kunnen maken, worden vergoed. Bij ons betaal je niet voor wat je niet hebt kunnen gebruiken, beloofd!


@Ginny @Jason ik vind jullie pretpark nu al veel leuker..;-) nu nog wachten tot alles werkt. En ik surf weer over grote data golven.

Groetjes.. 

Kom op KPN je kunt dit zet hem op!!!


@skywalk , heb je wel het klantvoordeel geactiveerd in de My T-Mobile thuis en mobiel omgeving, anders krijg je de korting niet verrekend.


Volgens mij wel maar misschien kan @Ginny @Jason  even dubbel checken.


@skywalk jouw Klantvoordeel staat al netjes aan! Als je het zelf nog eens rustig wilt bekijken, kan dat via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis omgeving.


@skywalk jouw Klantvoordeel staat al netjes aan! Als je het zelf nog eens rustig wilt bekijken, kan dat via jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis omgeving.

Wanneer word dit samengevoegd mobiel en thuis in één app?


Reageer