Skip to main content

Goedendag,

Vorig jaar (2023) augustus heb ik een glasvezel abonnement afgesloten bij Odido. Nu dik een jaar later is het er nog steeds niet.

Maart 2024 is de glasvezel aansluiting geplaatst in de meterkast, echter staat er nog steeds geen wijkcentrale in de wijk. Ik bel hier nu al elke maand achteraan met OpenDutchFiber, telkens word de plaatsing hiervan een maand uitgesteld, inmiddels dus al 6 maanden. Ze willen mij ook niet vertellen waar de centrale geplaatst wordt, dan zou ik het zelf in de gaten kunnen houden.

Ook is de opstap service inmiddels al geannuleerd vanuit Odido? Beetje vreemd.

Ik had vorig jaar een aanbieding bij het afsluiten voor €30 voor de eerste 3 maanden. Inmiddels zijn er al veel betere aanbiedingen te vinden, bijvoorbeeld eerste 10 maanden voor €30. Ik vind dat ik niet word serieus genomen en dat er geen duidelijkheid word verschaft. 

Wat ik wil weten:

  • Wanneer word de wijkcentrale geplaatst en de patch zodat de lijn actief word?
  • Wat kunnen jullie voor mij doen zodat ik ook 10 maanden voor €30 krijg. 
  • Op welke locatie gaat de wijkcentrale geplaatst worden?
  • Wat kunnen jullie mij aanbieden ter compensatie ivm de gang van zaken. 
  • Wanneer is de glasvezel lijn beschikbaar voor andere aanbieders dan Odido?

Mijn postcode gebied is 1561WJ

Met vriendelijke groet,

 

 

 

Hi @Errie12, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk ook dat je zo snel mogelijk wordt opgeleverd. Nu ben ik voor je gaan kijken en zie dat de wijkcentrale per 26 augustus opgeleverd zou moeten zijn. Ik heb navraag uitgezet bij onze glasvezelafdeling. Zij zullen het voor je gaan onderzoeken en terugbellen met een concrete update hierover. Hopelijk kunnen zij je meer vertellen dan ik op dit moment!

 


Hi @Errie12, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk ook dat je zo snel mogelijk wordt opgeleverd. Nu ben ik voor je gaan kijken en zie dat de wijkcentrale per 26 augustus opgeleverd zou moeten zijn. Ik heb navraag uitgezet bij onze glasvezelafdeling. Zij zullen het voor je gaan onderzoeken en terugbellen met een concrete update hierover. Hopelijk kunnen zij je meer vertellen dan ik op dit moment!

 

 

Bedankt voor de reactie. Ik ben inderdaad gebeld door Odido. Nu staat de plaatsings datum op 27 Oktober.. we gaan het zien..


zou het dan toch nog gebeuren, want na 3x uitstellen zonder enig bericht. eerst april toen juni daarna september en nu dus eind oktober.


Reageer