Zoals veel van de berichten hier heb ik glas aangevraagd, in mijn geval in maart 2023.
En zoals bij vele heb ik nog steeds geen aansluiting, na +/- 15 afspraken (waarvan de helft niet komt) en een hoop gevloek en bellen hangt er nu sinds begin dit jaar een FTU in huis, maar die doet niets..
In November 2023 waren de eerste pogingen om de FTU te installeren, die jongens kregen het niet voor elkaar, na 4 uur prutsen heb ik ‘m om 17:30 naar huis gestuurd, hij was ingepland in de ochtend (tussen 8 en 12); Hij zou wel de volgende dag terug komen, en de volgende, en de volgende, en .. naja..
Toen ging het natuurlijk een hele tijd fout, uiteindelijk is de FTU ergens in februari/maart geplaatst, maar niet afgemeld. Pas na veel bellen met odido, volkerswessel en opendutchfiber komen we daar in april achter, of ik dan een foto kan sturen van de FTU want dan kan het aan de andere kant ook afgemonteerd worden, zo gezegd, zo gedaan, foto naar ODF gemaild..
Inmiddels vele excuses verder, nog steeds geen indicatie dat er nog iets gedaan wordt, het laatste excuus is dat mijn straat nog niet volledig klaar is, ondanks dat mijn benedenbuurvrouw sinds februari glas van odido heeft.
Wanneer nemen jullie nou eens actie Odido? dit is toch om je rot te schamen??