In 2018 ben ik T mobile thuis gaan gebruiken. Nadat ik in februari 2022 heb aangegeven dat mijn TV boxen storing gaven en te warm werden heeft men mij 2 nieuwe boxen toegestuurd. Helaas bleken deze niet te werken omdat ook het modem verouderd was. Inmiddels een monteur geweest die alles geïnstalleerd heeft en alles werkt weer. Iemand heeft echter in mijn abonnement gegevens zaken gewijzigd waardoor de oude tv boxen zijn blijven staan. Deze zijn door mij terug gestuurd zoals gevraagd. 15 maart jl is deze zending ontvangen door Schiphol-rijk. Helaas wordt er niets verwerkt en krijg ik een mail dat ik de apparatuur alsnog moet opsturen?? Oorzaak is de onkundigheid van de klantenservice. Dit is wellicht terug te lezen in de notities die, zoals men aangeeft, gemaakt zijn. Zeer onprettige situatie die na 4x telefoneren en de bijbehorende wachttijd niet opgelost wordt. Vraag: Wie kan er voor zorgen dat ik na bijna 5 jaar lidmaatschap ook lid wil blijven en deze onkunde oplost?
Beste antwoord door Lisa
Bekijk origineel