Hoi @coling, goed dat je hiervoor contact opneemt! Je modem ontvang je inderdaad in bruikleen en dien je terug te sturen naar ons. Milieu en duurzaamheid staan bij Odido hoog in het vaandel. We versturen daarom geen retourdoos, máár gelukkig kun je gemakkelijk zelf aan de slag. Haal een oude (schoenen)doos uit de kast of gebruik de installatiedoos van je nieuwe provider. Ook bij een supermarkt kun je bijvoorbeeld een gratis doosje meepikken. Genoeg mogelijkheden, wees creatief!
Stop hiervoor een briefje in de doos met daarop je eigen adresgegevens. Geef bij het DHL ServicePoint (DHL Parcel) aan dat het pakket verstuurd moet worden naar Odido. Het ServicePoint kan het pakket dan zonder retournummer of QR-code opsturen. Je kunt je e-mailadres opgeven bij het DHL ServicePoint, dan volgen updates over de bezorging per e-mail. Je verzendbewijs kun je bewaren totdat we je een bevestiging van ontvangst sturen. Alvast bedankt voor je moeite! Groetjes, Ishana
Hoi @coling, goed dat je hiervoor contact opneemt! Je modem ontvang je inderdaad in bruikleen en dien je terug te sturen naar ons. Milieu en duurzaamheid staan bij Odido hoog in het vaandel. We versturen daarom geen retourdoos, máár gelukkig kun je gemakkelijk zelf aan de slag. Haal een oude (schoenen)doos uit de kast of gebruik de installatiedoos van je nieuwe provider. Ook bij een supermarkt kun je bijvoorbeeld een gratis doosje meepikken. Genoeg mogelijkheden, wees creatief!
Stop hiervoor een briefje in de doos met daarop je eigen adresgegevens. Geef bij het DHL ServicePoint (DHL Parcel) aan dat het pakket verstuurd moet worden naar Odido. Het ServicePoint kan het pakket dan zonder retournummer of QR-code opsturen. Je kunt je e-mailadres opgeven bij het DHL ServicePoint, dan volgen updates over de bezorging per e-mail. Je verzendbewijs kun je bewaren totdat we je een bevestiging van ontvangst sturen. Alvast bedankt voor je moeite! Groetjes, Ishana
Fijn, ik heb dus helemaal geen QR code nodig. Dat had ik over het hoofd gezien. Bedankt @Ishana van Odido !