Skip to main content

Hallo allemaal,

Ik wil graag ondersteuning vragen voor een relocatie-installatie die al meer dan een jaar op zich laat wachten. Vorig jaar heb ik de benodigde apparatuur voor de installatie ontvangen, maar ondanks meerdere follow-ups is het relocatie- en installatieproces nog steeds niet voltooid.

Ik wacht nog steeds op de uitvoering van deze relocatie en zou graag willen weten wat de oorzaak is van de vertraging. Aangezien dit nu al meer dan een jaar duurt, zou ik alle hulp of advies waarderen over hoe ik dit proces kan versnellen. Ik hoop dat de installatie zo snel mogelijk kan worden afgerond.

Alvast hartelijk dank voor de aandacht voor deze kwestie, en ik hoop nuttige adviezen te ontvangen van de community.

Met vriendelijke groet,
JR

Hey @ralmeidasky, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aangeeft. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat de HAS gedaan is, echter lijkt de opdracht te laat te zijn. Ik heb het voor je doorgezet naar onze glasvezelafdeling om het te onderzoeken. Zij zullen ook telefonisch contact met je opnemen om een update te geven over de situatie. Hopelijk komt er dan wat meer duidelijkheid naar voren! 


Hey @ralmeidasky, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aangeeft. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat de HAS gedaan is, echter lijkt de opdracht te laat te zijn. Ik heb het voor je doorgezet naar onze glasvezelafdeling om het te onderzoeken. Zij zullen ook telefonisch contact met je opnemen om een update te geven over de situatie. Hopelijk komt er dan wat meer duidelijkheid naar voren! 

Hallo @Tommie van Odido ,

Niemand heeft nog contact met mij opgenomen. Heb je updates? Ik wil alleen weten wanneer ze de glasvezel in mijn gebouw installeren, zodat mijn verhuizing kan worden afgerond.

Met vriendelijke groet,
JR


Ik zie inderdaad ook nog geen terugkoppeling, hoop dat ze na het weekend contact met je op gaan nemen @ralmeidasky


Hallo,

Ik heb geen enkele oproep van hen ontvangen en ik ontvang alleen deze e-mail. Dit is heel raar. Waarom kunnen ze me gewoon een e-mail sturen waarin ze uitleggen wat er gebeurt?
 

 


Hoi @ralmeidasky, ik zal je meteen een privébericht sturen om het telefoonnummer te controleren! Ik vermoed daarnaast dat er samen wat stappen nagelopen moeten worden. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana


Hoi @ralmeidasky, ik zal je meteen een privébericht sturen om het telefoonnummer te controleren! Ik vermoed daarnaast dat er samen wat stappen nagelopen moeten worden. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana

Oké. Niemand heeft contact met mij opgenomen.

Ik heb besloten dat ik niet langer wil wachten op de verhuizing en ik wil de aanvraag annuleren en de verzonden apparatuur retourneren.

Kunt u mij daarbij helpen @Ishana van Odido / @Tommie van Odido ?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
JR


Dus je wilt dat ik de verhuizing annuleer en je huidige contract opzeg @ralmeidasky


Dus je wilt dat ik de verhuizing annuleer en je huidige contract opzeg @ralmeidasky

Hallo,

Ja, ik wil alleen mijn internetabonnement opzeggen dat momenteel in de verhuizing zit.


Reageer