Maar wat natuurlijk belachelijk is, is dat dit geen verhuizing blijkt te zijn maar een beëindiging van het huidige abonnement op het adres waar ik nu woon en het aangaan van een nieuw abonnement voor de nieuwe woning. Oké... zal dan zo zijn.
Wat schetst echter mijn verbazing? Ik ontving een mail dat mijn abonnement zou zijn beëindigd omdat ik een nieuwe aanbieder heb gekozen. Hierop zocht ik contact met u en een medewerker deed navraag. Het blijkt dat dit gaat om het abonnement in mijn huidige woning. Maar waarom staat de datum dan op 12 april wilde ik weten. Tja... dat is nu eenmaal zo ingevoerd in het systeem en is niet te veranderen. Nu moet ik eind april maar even bellen zodat een creditfactuur voor de periode van 23 maart tot 12 april kan worden gemaakt maar ik moet dus wel eerst betalen! Dat is toch te zot voor woorden? Ik verhuis op 23 maart en op 1 april wonen in mijn huidige woning de nieuwe bewoners. Dit terwijl mijn abonnement voor internet en TV doodleuk blijft doorlopen tot 12 april! Daar heb ik zelf niet om gevraagd en ik ben het er dus ook niet mee eens. Het gaat om VERHUIZEN... dat betekent: op de dag van het verhuizen stopt de levering op het oude adres en start de levering op het nieuwe adres. Zo gaat het met water, met gas, met licht. Maar T-mobile heeft "nu eenmaal een systeem" waarin dat niet mogelijk is? Ik wil een oplossing voor dit probleem. Het kan niet zo zijn dat het gewoon doorloopt als ik hier niet meer woon en ik aanvankelijk doodleuk dubbele kosten heb.
Beste antwoord door Piotr
Bekijk origineel