I did already few days ago. But the connection in the new address is set to 14/12 (according to an e-mail I received today from T-mobile), when it should be from 17/12 onwards.
I still need Internet in my old address in the dates of 14,15,16 of December.
If I go to the link you provided I have the following message:
“Je hebt je verhuizing doorgegeven
We hebben je aanvraag ontvangen. We leggen je hieronder graag uit wat je te wachten staat:
We controleren je verhuizing.
Je ontvangt na 2 uur een bevestiging per e-mail met daarin alle informatie over je verhuizing. En als wij apparatuur terug verwachten, dan laten we dat ook gelijk aan je weten.”
Hi @reinbrecht, congratulations on moving house!
Your wish date is set on December 17th, however, a wish date isn’t always the final plan date. An actual plan date (also known as the “activation date” or “installation date”) will always be set by the grid operator (network administrator). Having said that, I’ve re-planned the plan date on our side to December 17th and will do everything within my power to set it in stone. On that note: I can’t make promises regarding the plan date due to the aforementioned reasons.
I sincerely hope you’ll have a fantastic move and if ever you require help, please feel free to post a message here!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.