Skip to main content

Vandaag zou de Guidion monteur komen, maar hij kwam niet.

  • 22 July 2024
  • 8 reacties
  • 65 Bekeken

Het is bijna zover, op 22-07-2024 komt de Guidion monteur bij je langs voor de installatie. Dus niet!

De hele dag vrij genomen en binnen zitten wachten, omdat ik in de tuin de bel niet hoor. Ik vind het geen stijl en een heel vervelend begin. Ik heb een klacht ingediend via de website maar moet 3-5 dagen wachten op een antwoord. Zo lang kan ik niet wachten! 

8 reacties

Hi 

Het is bijna zover, op 22-07-2024 komt de Guidion monteur bij je langs voor de installatie. Dus niet!

De hele dag vrij genomen en binnen zitten wachten, omdat ik in de tuin de bel niet hoor. Ik vind het geen stijl en een heel vervelend begin. Ik heb een klacht ingediend via de website maar moet 3-5 dagen wachten op een antwoord. Zo lang kan ik niet wachten! 

Hi..

Neem aan dat je via hun afspraakmail (guidion)een afspraak hebt gemaakt en van hun een bevestigingsmail hebt ontvangen voor deze dag?

Je hebt binnen zitten wachten...maar in de tuin de bel niet hoor? 

Was je nou binnen of buiten in de tuin?

Dan snap ik wel dat zij niet 5min gaan wachten voordat er iemand is open gaat doen? 

 

Uiteraard heb ik een afspraak gemaakt. Ik heb een bevestigingsmail gehad dat ze vandaag zouden langskomen. Zoals je kunt lezen ben ik de hele dag binnen gebleven ondanks dat het hier 26 graden was. Ik wilde de monteur niet missen maar die is dus gewoon niet geweest.

Meestal staat in de bevestigingsmail ook 

Uiteraard heb ik een afspraak gemaakt. Ik heb een bevestigingsmail gehad dat ze vandaag zouden langskomen. Zoals je kunt lezen ben ik de hele dag binnen gebleven ondanks dat het hier 26 graden was. Ik wilde de monteur niet missen maar die is dus gewoon niet geweest.

Meestal moet je ook je gsm nummer erbij zetten in afspraakmail.

Ik in ieder geval wel.

De dag voor de afspraak kreeg ik een sms wanneer de monteur hoelaat zou komen.

Dat kan natuurlijk in en uitlopen naarmate hoeveel klanten hij moet helpen.

Ik heb geen sms gehad.

Ik heb geen sms gehad.

Ook in de bevestigingsmail mail van guidion staat welke tijdslimiet ze langs zouden komen.

Volgens mij kon je dat ook aangeven in de afspraakmail guidion 

Jezus, heb je niks te doen?

 

Ik probeer mee te denken maar dat is te veel gevraagd?

Uithuilen en weer doorgaan!

Suc6

Reputatie 7
Badge +9

Hi @EB_Groningen, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aangeeft. Het kan wel eens voorkomen dat een monteur uitvalt. Als het goed is moet je daar een sms van ontvangen en krijg je daarna de kans om een nieuwe afspraak in te plannen. Is het inmiddels al gelukt om een nieuwe afspraak met Guidion in te plannen? 

Reageer