Vandaag is de monteur van Guidion geweest om de overstap van tweak naar odido te voltooien. Lampjes waren nu nog rood zei deze meneer maar in de loop van de dag zou deze groen worden en dan zouden we internet hebben. Maar helaas de lampjes blijven rood en dus geen internet. Wat nu?
Hallo
Welke lampjes branden of knipperen er nu op de mediaconverter?
Internet is rood, alarm is rood en data knippert
Hi
Ik heb vanmorgen gebeld en nu blijkt dat volgende week dinsdag pas de schakelkast omgezet wordt naar Odido. De monteur heeft de tweak modem er al afgehaald dus vandaar geen internet meer. Wat ik ook erg raar vind is dat de monteur geen werkbon aan mij heeft laten zien en ik net in de mail zag dat hij een werkbon heeft opgestuurd (via de mail dus) en zomaar namens ons een handtekening heeft gezet. Dat is toch raar? Ik was gewoon thuis, hij had mij toch gewoon om een handtekening kunnen vragen?
Hoi
Ik was blij om te lezen dat je nu gebruik aan het maken bent van een onbeperkt databundel, ik weet zeker dat de installatiemonteur komende week heel veel voor je kan betekenen en voor een permanente oplossing kan zorgen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.