Skip to main content

Ik wil overstappen van Delta naar Odido. Ik heb mijn eigen infrastructuur en heb dus een eigen modem gekocht om de bridge mode te kunnen gebruiken op de consumenten aansluiting van Delta. Voor zakelijke aansluitingen leveren ze wel een modem met bridge mode. Ik heb de Nokia XS-010X-Q in gebruik en dat werkt prima. Als ik overstap naar Odido kan ik dan dit modem blijven gebruiken? Wat moet ik daar voor doen? Postcode 8356 DA.

Hallo ​@hakke026 

Volgens mij mag je hem laten zitten en hieruit gaat dan een internetkabel naar de WAN poort van de Odido router.

Hallo ​@Waqqas ,

Ik wil het modem laten zitten omdat deze in bridge mode staat en ik mijn eigen router en infrastructuur heb in huis. Ik heb daar veel huisautomatisering in zitten en die moet ik allemaal aanpassen als ik daar het Odido modem tussen plaats. Mijn huisaansluiting en dus ook de straataansluiting is van Delta en ik heb nu een werkende installatie. Zou mooi zijn als Odido hier gewoon signaal op kan zetten.

@hakke026 

Osiso levert ook een Nokia XS-010X-Q om met het glasvezelaansluitpunt te verbinden maar omdat je deze al hebt is het niet nodig deze te vervangen. Echter moet de Odido router wel even aangesloten worden om de bestelling af te ronden daarna kan je je eigen router weer aansluiten.

Reageer