Mijn moeder van 75 heeft enige tijd geleden een doos ontvangen van Odido met daarin een Nokia glasvezelmediaconverter, een Zyxel T65 modem en nog een TV box.
Op 18 juli verscheen een technicus namens Odido. Mijn moeder bleek de 17-de klant die dag en bij alle 17 bleek een probleem. Hij is onverrichter zake vertrokken, maar sindsdien is ook de verbinding met Tweak verdwenen. Glasvezelsignaal is er niet meer (Op Fritzbox brandt het lampje ‘fiber’ niet meer) en ook op de Nokia glasvezelmediaconverter licht het lampje ‘alarm’ rood op.
Gebeld met Odido (een keer of 5 deze week), gebeld met Tweak (en doorverbonden met Odido), gebeld met Guidion (en doorverbonden met Odido).
Odido roept doodleuk dat er iemand kan komen op 14 augustus!!.
Mijn moeder zal dus 4 weken verstoken zijn van TV, internet, mail, Whatsapp en telefoon.
Is toch geen manier van doen. Volgens de mail die ze had ontvangen zou de monteur niet eerder vertrekken dan dat alles werkt…….