-Thuis verlengen

  • 7 October 2023
  • 26 reacties
  • 571 Bekeken

Reputatie 2

Ik heb al een paar jaar een compleet abo voor glasvezel internet, TV box en vaste telefoon, en kan nergens vinden hoe ik dit zou kunnen verlengen, met wijzigingen. Ik kan alleen een aanbod krijgen hoe ik als nieuwe klant iets kan bestellen, en dan kom ik voordeliger uit dan wat ik nu betaal, zelfs al heb ik nu een lagere snelheid. Als je dan op de aanvraag pagina onderaan aangeeft dat je al klant bent, dan wordt je verwezen naar ‘Mijn Odido’ en als je daar inlogt, dan krijg je UITSLUITEND informatie over mobiel, met alle aanbiedingen, er is daar niets te vinden over internet/TV en vaste lijn. Hoe kom ik op de internet- abo pagina?

Een link is handig, maar graag ook een omschrijving hoe ik (later, een volgende keer...) op de betreffende pagina kan komen . Ik wil NIET bellen, maar gewoon alle opties voor mij op mijn scherm zien.

Dank voor een oplossing, want dit is altijd een puinhoop geweest bij t-mobile, en had gehoopt dat het nu wat klantvriendelijke zou worden, maar dat heb ik nog niet kunnen constateren!

PS; ik had dir vanmorgen al geschreven, en wilde plaatsen, maar er gebeurt niets als ik op “Plaats” druk.

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hey @naalroc, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik heb beide abonnementen erbij gepakt en zag dat de initialen niet goed stonden en je nog een oud Tele2 account had. Ik heb dit goed gezet en je abonnementen losgekoppeld. Kan je nu inloggen met het gewenste e-mailadres en je abonnementen opnieuw koppelen aan dat account? Als het goed is moet het nu lukken! Kan je mij laten weten of het gelukt is? 

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Je kunt niet verlengen, je abonnement loopt automatisch door en blijft maandelijks opzegbaar. Je kunt wel binnen je abonnement  kesnelheid aanpassen en eventueel TV toevoegen/weghalen.

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @naalroc 

Thuis kan je helaas niet zelf online verlengen met zoals mobiel, je kunt bellen op telefoonnummer 0800 0419 voor een aanbod om te verlengen.

Mocht er toch iets mis gaan dan heb je altijd nog de 14 dagen bedenktijd.

Reputatie 2

Je kunt niet verlengen, je abonnement loopt automatisch door en blijft maandelijks opzegbaar. Je kunt wel binnen je abonnement  kesnelheid aanpassen en eventueel TV toevoegen/weghalen.

 

Maar ik kom niet op die pagina waar ik dat kan zien/ doen; en ik wil gewoon graag alles op mijn scherm zien, en geen gebel, met een 'medewerker’ na een uur of zo.

Dan kan ik rustig overwegen bij Odido weg te gaan, of misschien wel te blijven.

Nogmaals. als ik inlog op ‘mijn odido’ dan kan ik alleen maar 'MOBIELE dingen regelen of zien, niets van 'thuis’

Reputatie 7
Badge +14

Dan heb je waarschijnlijk nog een ander email adres waarop de vaste aansluiting op is geregistreerd. 

Reputatie 2

Dan heb je waarschijnlijk nog een ander email adres waarop de vaste aansluiting op is geregistreerd. 

Dat klopte Eric: voor 'thuis’ stond het nog op mijn t-mobilethuis mail adres, en daarmee kan ik dus wèl inloggen op t-mobilethuis, en de geweldige aanbieding bekeken, waardoor ik duurder uit zal zijn!

Maar goed, ik heb voorheen geprobeerd om dat t-mobilethuis mail account (wat ik NOOIT gebruik, en er daarom ook nooit op kijk) , om te zetten in mijn 'normale’ Email adres, maar dan krijg ik een melding dat ik dat niet mag gebruiken:

Ja, dat klopt, mijn normale mail adres is gekoppeld aan mijn mobile account, maar dat mag ik dus niet gebruiken van Odido! Lekker handig, als het 'thuis’ account over een paar maanden vervalt. Bovendien, ik ben dus blijvend verplicht om 2 inlogs te handhaven, terwijl Odido juist alles gaat samenvoegen/ heeft samen gevoegd.

En Odido gaat mij nu verplichten om er nóg een ander Email adres op na te houden, bv een Gmail adres. Te gek voor woorden.

Of is daar , met een ingreep van hier, iets aan te doen?

Ben benieuwd

 

Hallo @naalroc 

Thuis kan je helaas niet zelf online verlengen met zoals mobiel, je kunt bellen op telefoonnummer 0800 0419 voor een aanbod om te verlengen.

Mocht er toch iets mis gaan dan heb je altijd nog de 14 dagen bedenktijd.

Nou nee, , ook hier klopt dat niet, zie de geweldige "voorwaarden”

Gewoon slechter af, veel slechter dan nieuwe aanbiedingen waarbij je voor minder 1000mb snelheid krijgt.

Reputatie 7
Badge +14

hoi @naalroc ,

Een moderator kan je thuis aansluiting loskoppelen van dit thuis account en zorgen dat het onder je mobiel account komt. Geef ze even de tijd, het is nu weekend. 

Zoals ik al aangaf, je hoeft Odido thuis niet te verlengen, het loopt gewoon door onder dezelfde prijs en voorwaarden. Alleen als je iets aanpast, dan moet je akkoord gaan met de nieuwe prijs en voorwaarden. Bij een snelheidsverandering gaat dat direct in en heb je dus geen 14 dagen bedenktijd. Dat wordt hier helder gecommuncieerd.

Reputatie 2

Dank eric, ik wacht wel even tot maandag…...of dinsdag

Reputatie 7
Badge +15

@naalroc 

Een voorwaarde om beide thuis en mobiel in 1 account te koppelen is wel dat beide abonnementen op dezelfde naam staan.

Reputatie 2

Dat snap ik, en dat is ook het geval, ze staan op mijn naam, al had ik "vroeger” dit account staan op de ‘naam’ naalroc als inlog, maar werd later gedwongen om mijn E-mail adres in te voeren om in  te loggen. op mobiel kon ik mijn mail adres toen updaten, maar op thuis niet, en dat is nog steeds het geval: lukt niet dus, zoals hierboven al is aangetoond.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @naalroc, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik heb beide abonnementen erbij gepakt en zag dat de initialen niet goed stonden en je nog een oud Tele2 account had. Ik heb dit goed gezet en je abonnementen losgekoppeld. Kan je nu inloggen met het gewenste e-mailadres en je abonnementen opnieuw koppelen aan dat account? Als het goed is moet het nu lukken! Kan je mij laten weten of het gelukt is? 

Reputatie 2

Ik weet niet wat je hebt gedaaan, maar het moge duidelijk zijn van ik af wil van mijn inlog met mijn jc********@t-mobilethuis.nl account, want dat gaat vervallen; ik heb daarmee dus ingelogd, en verwacht dan dat ik mijn Email adres daar kan wijzigen, maar nee hoor, dat is niet het geval: ik kan mijn wachtwoord daar wijzigen, krijg dit scherm; maar ik wil helemaal geen nieuw abonnement bestellen, en op DIT mail adres zeker geen abonnement toevoegen

 

 

Maar ik kan klikken op “gegevens en instellingen, en krijg dan dit

 

 

GEEN mogelijkheid om mijn mail te veranderen.

Wat zijn er voor andere opties? Ja, uitloggen, maar dat was niet de bedoeling.

Graag verder advies om van dat t-mobilethuis adres/inlog af te komen.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @naalroc, ik kan het e-mailadres voor je verwijderen. Je zult dan niet meer in de mailbox kunnen. Je dient ook een nieuw account te maken op Mijn Odido, dan kun je op dat account je abonnementen koppelen. Zal ik het e-mailadres voor je verwijderen?

Reputatie 2

Nee, mijn t-mobilethuis-Email adres verwijderen is niet de juiste optie op dit moment, want er staat nog data in die ik moet redden. Maar ik kan nu ook niet meer met mijn reguliere Email adres hier inloggen, terwijl tot recentelijk ik mijn mobilethuis inlog niet kon veranderen in mijn reguliere Email adres, omdat dat al bestond; en nu kan ik er daar niet meer in.

De puinhoop wordt steeds groter, en ik kom nu op dit forum vanwege de link die naar mijn reguliere Email adres verstuurd wordt….

Gaat dit nog goedkomen?

Ik kan je in een prive post misschien mijn reguliere Email adres sturen, met een nieuw/tijdelijk wachtwoord? Is dat een optie?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @naalroc, ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Wat kan ik precies voor je doen?

Reputatie 2

1 U stelt voor om mijn Email van T-mobilethuis te verwijderen, dus dan ben ik alles wat daar nog op staat definitief kwijt, dat vind ik geen goed idee.

2 ik kan met dat adres inloggen op odido, en krijg dan het scherm zoals in mijn voorlaatste post is getoond. Daarmee kan ik niet in mijn omgeving van 'thuis’ komen, alleen mobiel abo toevoegen of verlengen.

3Tot vorige week kon ik inloggen met mijn 'normale’ dagelijks gebruikte Email adres, maar nu niet meer, want ik krijg steeds meldingen dat mijn wachtwoord niet klopt.

Maar ik heb dat vorige week nog gebruikt en notabene het wachtwoord voor alle zekerheid toen nog opgeschreven! En ik blijf niet aan het proberen….

Terwijl ik alle toegang juist op dàt adres wil hebben, want dat is een blijvend adres, wat niet opgezegd gaat worden door een provider.

 

Reputatie 2

OK, ik heb uiteindelijk ww reset gedaan, en krijg nu met beide inloggen “bestel een nieuw abonnement” of "bestaand abo toevoegen”, precies hetzelfde als wanneer in inlog met t-mobilethuis.

Maar nu op dit (normale Email adres) login gebruik gemaakt van abo toevoegen, instructies gevolgd en het lijkt er op dat "thuis” nu goed is, maar moet dat nog verifiëren.

Edit: Nogmaals een abonnement toevoegen gedaan, want mobiel stond er niet bij, dit toegevoegd, en ik zie nu beide abonnementen!

Eindelijk gelukt, dank voor de assistentie. Blijft alleen vreemd dat mijn ww van vorige week niet meer werkte, maar na een reset kon ik weer verder…..

Reputatie 7
Badge +9

Hey @naalroc, bedankt voor je update. Ik ben blij dat alles gelukt is! Waarom je wachtwoord niet werkte durf ik niet te zeggen. Gelukkig werkt alles nu wel weer. 

Hoe veel tijd voor je abonnement afloopt kan je odido thuis abonnement verlengen?

me vast internet en telefoon 

groetjes edgar 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Edgaroke ,

Als je eenmaal klant bent hoef je niets meer te doen :) Nadat je jaarcontract is afgelopen wordt het abonnement automatisch maandelijks opzegbaar. Daarom is er ook geen verlengingsaanbod of iets dergelijks. Wel kun je na dat jaar bijvoorbeeld een deel van je abonnement, bijvoorbeeld de vaste telefoon opzeggen. Het internet blijft dan wel doorlopen.

En verlegen je abonnement met korting?

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Edgaroke 

Je kunt bellen naar de klantenservice op telefoonnummer 0800 0092 om te verlengen, zij kunnen je een aanbod doen 😁

Dat snap ik maar nu heb ik nog geen antwoord op me vraag hoelang dat kan voor je abonnement afloopt je jaar contract hoe ver van tevoren kan dat doen 

Reputatie 7
Badge +15

@Edgaroke 

Dit kan vanaf 4 maanden vóór de einddatum.

Hun zijden nu via  x voor heen Twitter contact had

zou het maand vooraf doen 

want als je anders belt kunnen technische 

ook niks meer aanpassen 

In die tussentijd 

Reputatie 7
Badge +14

Dat klopt, er is geen aanbod meer voor verlengen.  Je abonnement loopt na het 1e jaar gewoon door en wordt maandelijks opzegbaar.

Reageer