Skip to main content

Beste,

 

Graag zou ik mijn Tele2 thuis abonnement goed koppelen aan mijn Odido mobiel abonnement. Er lijkt nu een ander abonnement gekoppeld te staan.

Daarnaast lijkt het er op dat ik nu meer betaal voor minder.. Klopt het dat een Odido thuis abonnement goedkoper is en waarom krijg ik daarbij geen klantvoordeel?

 

Hoi Jeroen, van harte welkom op de Community en ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie in je Mijn Odido-account nu je 06-nummer staan en een Internet-abonnement van Odido die in de toekomst van start gaat. Begrijp ik het goed dat je op dit moment nog een Tele2 Thuis abonnement hebt? Dan kan je deze tot aan de start van je nieuwe abonnement koppelen aan een Mijn Tele2-account.

Het kan kloppen dat je nieuwe abonnement van Odido goedkoper is dan je huidige Tele2 abonnement. Wat je op dit moment betaald kan ik niet inzien, maar bij de combinatie van Odido Mobiel en Tele2 Thuis ontvang je inderdaad geen Klantvoordeel. Daarom blij om te zien dat je overstapt op Odido Internet + TV. Ik zie dat je Klantvoordeel hiervoor wel al aangemeld hebt, dus dat staat goed! Heb je hiermee voldoende duidelijkheid? Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust en vul dan ook direct je profiel aan met je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN ter verificatie! 😄


Thanks! Sorry voor mijn late reactie, de notificatie zat in ongewenst.. ik heb ooit aangegeven interesse te hebben in glasvezel. Maar dat is nog steeds niet aangelegd. Een ander abonnement heb ik niet aangevraagd.

hoe koppel ik mijn tele2 thuis abo alsnog voor de korting?


Hoi Jeroen, geen dank en geen probleem hoor! De combinatie Odido Mobiel en Tele2 Thuis geeft geen Klantvoordeel. Hiervoor zou je moeten wachten tot je Internet of Glasvezel van Odido hebt. Het bestelde abonnement dat ik in de toekomst zie staan is op 19 oktober besteld. Zegt dat je iets? Anders moet ik een van mijn collega's vragen hiernaar te kijken!


Aah dat verklaard, nou dan loont het zeker om over te stappen gok ik..

 

de bestelling van 19okt is van 19oktober 2023.. met andere woorden, ik mis al een jaar de voordelen en de aanleg schiet voor geen meter op


Hi @JerOeen23 we geven je daar graag meer duidelijkheid over. @Tommie van Odido kan je meekijken? 


Hi @JerOeen23, over de korting hoef je je geen zorgen te maken! Een abonnement in oplevering telt namelijk gewoon nog mee voor het Klantvoordeel en ik zie ook dat deze nu bij jou actief staat en je de voordelen al die tijd hebt ontvangen op het mobiele abonnement. Verder zie ik dat de netwerkbeheerder inderdaad nog bezig is met de aanleg van het glasvezelnetwerk. We zijn hierin volledig van hun afhankelijk maar zodra hier een update over bekend is, laten we dit direct aan je weten! 


Hi @Nora van Odido dat voordeel is er wel voor mobiel, maar dus niet voor thuis? Klopt het dat ik voor hetzelfde geld dubbel zoveel snelheid kan krijgen en ook nog eens maanden met korting?


Reageer